prevoditelje tra¾imo za sve jezike
(prestaro za odgovor)
Agencija
2012-08-27 13:01:29 UTC
TraŸimo prevoditelje za sve jezike na sve jezike.

Plaæamo preko raèuna pravnim osobama ili preko autorskog ugovora fizièkim
osobama koje nemaju registriranu nikakvu djelatnost.

Isplata promptna bez ka¹njenja, honorari u visini prosjeka za ovu
djelatnost.

Ostalo na private kako ne bismo prekr¹ili pravila forum-a.

Proèitao sam ¹to se na forum.hr smije a ¹to ne, i smatram da nisam prekr¹io
pravila foruma. Ako sluèajno jesam, molio bih administratore foruma da mi ne
zakljuèavaju account nego me upozore na propust.

Hvala lijepa svima.
Agencija
2012-08-27 14:14:32 UTC
Post by Agencija
[...]
Pardon, otisao je cijeli tekst greskom, pripremljen za forum, ovo sa
pravilima foruma se ne odnosi na news grupe ;)

Ostalo iznad sve vrijedi, zainteresirani molim da se jave na e-mail za vise
detalja.

Hvala
Aegan
2013-02-12 10:31:23 UTC
Post by Agencija
Tra¾imo prevoditelje za sve jezike na sve jezike.
[...]
Agencija sa yahoo email adresom, iznimno privlacno:)
--
----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup
l***@gmail.com
2015-10-26 08:07:38 UTC
Traľimo prevoditelje za sve jezike na sve jezike.
Plaćamo preko računa pravnim osobama ili preko autorskog ugovora fizičkim
osobama koje nemaju registriranu nikakvu djelatnost.
Isplata promptna bez kaąnjenja, honorari u visini prosjeka za ovu
djelatnost.
Ostalo na private kako ne bismo prekrąili pravila forum-a.
Pročitao sam ąto se na forum.hr smije a ąto ne, i smatram da nisam prekrąio
pravila foruma. Ako slučajno jesam, molio bih administratore foruma da mi ne
zaključavaju account nego me upozore na propust.
Hvala lijepa svima.
Postovani,Prevodim sa ruskog,ceskog,grckog i obratno.Nadam se dobroj saradnji.Kontaktirajte me na ***@gmail.com