Izrada web stranice - tražim
(prestaro za odgovor)
Kiki
2010-02-26 16:42:56 UTC
Tražim nekog za izradu web stranice za jedan mali informatički obrt;
cca. 3 stranice (statičke). Naslovnica, o nama, djelatnost. Imam domenu
i čak se vrti gore neka stranica, ono sam u front pageu.

Ponude i detalji na mail.
Kiki
Mr.Spock
2010-02-28 01:07:11 UTC
[...]
Pozdrav!
Ukoliko niste pronašli nekoga za izradu web stranice, možete me
kontaktirati odgovorom na ovu poruku.

S poštovanjem,
Nenad Hukavec
z***@gmail.com
2012-10-04 18:16:33 UTC
Tra�im nekog za izradu web stranice za jedan mali informati�ki obrt;
cca. 3 stranice (stati�ke). Naslovnica, o nama, djelatnost. Imam domenu
i �ak se vrti gore neka stranica, ono sam u front pageu.
Ponude i detalji na mail.
Kiki
Pozdrav radim najpovoljnije u Zagrebu, javite se na mail.
Žugec
Miro
2012-10-05 05:51:06 UTC
Traï¿œim nekog za izradu web stranice za jedan mali informatiï¿œki obrt;
cca. 3 stranice (statiï¿œke). Naslovnica, o nama, djelatnost. Imam domenu
i ï¿œak se vrti gore neka stranica, ono sam u front pageu.
Ponude i detalji na mail.
Kiki
Pozdrav radim najpovoljnije u Zagrebu, javite se na mail.
®ugec

E jadan si ti jeftinjak kada ne vidis da je post star dvije i pol godine...
Ne bi ti meni radio stranice nego kopao kanale sinko....
i to najpovoljnije u Zagrebu ako treba !
Fle's
2012-10-05 06:17:48 UTC
Post by z***@gmail.com
nisam skuŸio ovo najpovoljnije u Zagrebu, ali sad mi je sve jasno :)
Miro
2012-10-09 05:00:53 UTC
Post by Fle's
Post by z***@gmail.com
[...]