isplata plaće
(prestaro za odgovor)
nosonja
2012-11-13 07:56:43 UTC
Nakon što poslodavac plati doprinose, isplaćuje posloprimcu neto plaću na tekući račun.
Postoji li legalan način isplate neto plaće na ruke, umjesto na tekući račun?
Ili novac MORA na tekući.
nosonja
2012-11-13 07:57:06 UTC
fuck, kriva grupa
BotaniCar
2012-11-13 08:22:29 UTC
Post by nosonja
fuck, kriva grupa
Ali pravo pitanje !
Bio bih zahvalan za forward odgovora.
Active Phase Switching
2012-11-13 11:31:20 UTC
frend se nedavno raspitivao za to i uskoro će sve ići preko računa...
mala.traticica
2012-11-13 16:26:52 UTC
Post by nosonja
Nakon što poslodavac plati doprinose, isplaćuje posloprimcu neto plaću na tekući račun.
Postoji li legalan način isplate neto plaće na ruke, umjesto na tekući račun?
Ili novac MORA na tekući.
MORA po novom zakonu i to onoliko na koliko je radnik prijavljen a to
najcesce i pise na potpisenome ugovoru o radu. sve preko te cifre ide na
ruke. bar se tako prakticira danas u hrvata
Coin
2012-11-13 16:35:03 UTC
Post by mala.traticica
Post by Coin
Nakon ¹to poslodavac plati doprinose, isplaæuje posloprimcu neto plaæu na
tekuæi raèun.
Postoji li legalan naèin isplate neto plaæe na ruke, umjesto na tekuæi
raèun?
Ili novac MORA na tekuæi.
Nisi razumjela pitanje.
Coin
2012-11-13 16:34:47 UTC
"nosonja" <***@schmizla.net> wrote in message news:k7sud8$sd3$***@ls237.t-com.hr...
[...]

Jo¹ uvijek moŸe, ja sam tako dobijao neko vrijeme (unatrag par godina pa sve
do svibnja kad sam prestao raditi u toj firmi). Klasièna plava koverta, u
njoj obraèun doprinosa i davanja i plaæa, kao prije 30 godina. Kako vidim u
odgovorima da to vi¹e neæe biti moguæe. ©teta, bankarski lobi ne dozvoljava
ni lipa da proðe mimo njih.
Active Phase Switching
2012-11-13 19:35:43 UTC
Post by nosonja
[...]
Još uvijek može, ja sam tako dobijao neko vrijeme (unatrag par godina pa sve
do svibnja kad sam prestao raditi u toj firmi). Klasična plava koverta, u
njoj obračun doprinosa i davanja i plaća, kao prije 30 godina. Kako vidim u
odgovorima da to više neće biti moguće. Šteta, bankarski lobi ne dozvoljava
ni lipa da prođe mimo njih.
žalosno je to što se bogate banke a ne država!!! država uopće nema
koristi a samim time niti mi radnici.
virtual
2012-11-14 19:46:46 UTC
Post by nosonja
Nakon što poslodavac plati doprinose, isplaćuje posloprimcu neto plaću na tekući račun.
Postoji li legalan način isplate neto plaće na ruke, umjesto na tekući račun?
Ili novac MORA na tekući.
Novac ne mora ići na račun. Dozvoljena je isplata na ruke. I inače,
ukinuta je obveza firme da sredstva drži na računu i da svaki dan polaže
utržak iz blagajne na račun. Blagajnički maksimum više niti kao pojam ne
postoji i firma je slobodna držati sav novac u blagajni i isplaćivati ga
na ruke svugdje gdje to nije izričito zabranjeno. Isto tako, dozvoljeno
je otvaranje računa u inozemstvu (i privatno i za firme).

Koga zanima neka prekopa po propisima na www.hnb.hr.

Druga je stvar da plaćanje računa preko 2.000,00 kn mora biti
bezgotovinski (s računa na račun, kartice, čekovi...) da bi se mogao
odbiti PDV. To plus neznanje (za ove promjene) plus pritisak banka = svi
drže novce kod banaka pa još i sile radnike da primaju plaću na tekući
da im lakše oleše račun po ovrhama i sl. pizdar..ma

v.
Cobra
2012-11-16 19:32:56 UTC
[...]

* Plaæa savkom radniku mora se isplatit preko raèuna, nemoŸe na ruke, tj ima
ih koji isplaæuju i tako jedan dio ali to nije po zakonu i da ih uhvati
inspekcija - mogu kljuè u bravu firme stavit .
nosonja
2012-11-19 07:03:05 UTC
Nakon to poslodavac plati doprinose, isplauje posloprimcu neto plau na
tekui raun.
Postoji li legalan nain isplate neto plae na ruke, umjesto na tekui
raun?
Ili novac MORA na tekui.
* Plaa savkom radniku mora se isplatit preko rauna, nemoe na ruke, tj ima
ih koji isplauju i tako jedan dio ali to nije po zakonu i da ih uhvati
inspekcija - mogu klju u bravu firme stavit .
Nisi shvatio moje pitanje.