trazim posao programera
(prestaro za odgovor)
jossim
2011-04-20 06:44:12 UTC
Imam veliko iskustvo u radu sa MS Visual i Delphi alatima, mssql, oracle
i mysql, kao i s ms office (excel, access, vba).

lotos.bravehost.com
nosonja
2011-04-20 08:36:05 UTC
Rasula ti se firma?
josip graffius
2011-04-20 16:49:31 UTC
To te cini sretnim
nosonja
Mozda ti vidis smajlic negdje, ali to je tvoj problem.
josip graffius
2011-04-21 22:33:44 UTC
Post by nosonja
Post by josip graffius
Post by nosonja
[...]
Jel tebriga što mu se rasulo. Čovac trazi posao ibok. Ako imaš daj mu ga
ko kušuj
Galert
2011-04-22 04:29:54 UTC
On Fri, 22 Apr 2011 00:33:44 +0200, josip graffius
Post by josip graffius
Post by nosonja
Post by josip graffius
Post by nosonja
[...]
de malo skuliraj... covjek ga je samo pito jel mu se firma raspala...
nista vise... ono... nije ga za**** , nije ga sprdo... samo je pito..
mimix
2011-04-22 16:03:36 UTC
Post by Galert
de malo skuliraj... covjek ga je samo pito jel mu se firma raspala...
nista vise... ono... nije ga za**** , nije ga sprdo... samo je pito..
Ma nije, sprdao se, znam ja, hoće on :)
--
Milan Mimica
http://sparklet.sf.net
nosonja
2011-04-22 07:31:43 UTC
Post by nosonja
Post by josip graffius
Post by nosonja
Post by jossim
[...]
Jel tebriga ¹to mu se rasulo. Èovac trazi posao ibok. Ako ima¹ daj mu ga
ko ku¹uj
Dude, odi van i povali ne¹to... pa makar i Ÿensko...