Prijava na hzz
(prestaro za odgovor)
zelen
2007-12-10 09:26:35 UTC
Zavrsio sam srednju skolu 2005. g. Nakon toga sam jednu godinu pauzirao i
druge godine upisao faks. Ove godine sam prekinuo faks.
Jel imam pravo prijaviti se na biro?
Finellach
2007-12-10 09:41:36 UTC
Da, al tesko ce ti to nesto pomoci.
Igor
2007-12-10 10:16:55 UTC
Èuj, ne jel IMA© pravo, ti se MORA© prijaviti na biro, ukoliko Ÿeli¹
zdravstveno dok se ne zaposli¹.
E sad, dal æe ti biro pomoæi da naðe¹ posao - o tom ne bi.
mali princ
2007-12-10 11:11:28 UTC
nije istina. HZZ nema nikakve veze sa zdrastvenim. nemoras biti na burzi da
bi imao zdrastveno
DraŸen ©krinjariæ
2007-12-10 11:16:10 UTC
Tako je, mali princ ima pravo. HZZ i HZJZ su dvije odvojene institucije, ne
mora¹ biti na burzi rada da bi se zdravstveno osigurao.
Burke
2007-12-10 11:17:28 UTC
Post by Igor
Èuj, ne jel IMA© pravo, ti se MORA© prijaviti na biro, ukoliko Ÿeli¹
zdravstveno dok se ne zaposli¹.
E sad, dal æe ti biro pomoæi da naðe¹ posao - o tom ne bi.
Prosla su ta vremena kad si morao na burzu za zdravstveno....
www.slobodagovora.com
spitza
2007-12-10 12:02:27 UTC
imam i ja pitanje... prije mjesec dana sam izgubio studentska prava,
pauziram godinu. netko mi je reko da ako se u roku 2,3 mjeseca od gubitka
prava prijavim na burzu, imam pravo na neku naknadu, e sad da li je to
istina, i koliki je tocno taj rok?
i drugo... znaci zdravstveno nema veze s burzom? moram se prijavit onda u
hzjz ill kak to ide..?
hvala!
zelen
2007-12-10 19:25:53 UTC
"spitza" ...
Post by spitza
[...]
Da, ovo i mene zapravo zanima. Znaci ne trazim posao nego mi treba
zdravstveno!
Cuo sam da je rok za prijavu mjesec dana
Filip
Srki
2007-12-11 01:02:31 UTC
pa da dobro ti svi kaŸu za zdravstveno mislim po zakonu donesenom ove godine
nemoras ici na hzz.....

ako mislis radi posla ....hmmm neznam bas odi prijavi se....gubis mjesecno
pol sata sat na ta neka savjetovanja
s***@gmail.com
2013-02-21 09:07:30 UTC
s***@gmail.com
2013-02-21 09:09:39 UTC
Da imas pravo prijaviti se na biro.
s***@gmail.com
2013-02-21 09:10:17 UTC
Post by zelen
Zavrsio sam srednju skolu 2005. g. Nakon toga sam jednu godinu pauzirao i
druge godine upisao faks. Ove godine sam prekinuo faks.
Jel imam pravo prijaviti se na biro?
Da