Google zarada
(prestaro za odgovor)
fisher007
2011-01-16 18:43:14 UTC
Lijep pozdrav

Evo jednog novog programa u nastavku pogledaje ispod ...

Google dnevno ostvaruje 1.3 millijuna $ profita na Pay Per Click (sa
klikovima). Sada i Vi

Imate mogucnost da dobijes dio ove zarade.
Sto trebate uciniti da ne izgubis ovu zaradu?
Registrirajte se besplatno na: http:// http://www.prelaunchmalaysia.com/onlinezarada

Registracija je potpuno besplatna i bez obveza!
ODMAH nakon registracije sistem mi je pokazivao da imam 6 novih
clanova, a za desetak minuta ima sam vec 40 clanova (gubite 1 do 2
osobe u minuti ako se ne registrirate ili ako dugo razmisljate.
Nakon registracije svi registrirani u svijetu dolaze ispod Vas u Vasu
strukturu.
Ako poznajete osobe koji koriste Google posalji im ovaj mail (samo ne
zaboravite izbrisati moj referal link i postaviti svoj).
Kod registracije se trazi:
Ime, e-mail, telefon, pasword i nakon toga dobivate svoju web
stranicu, koju mozes poslati svojim poznanicima. Sistem krece u
sijecnju ( januaru ) 2011.
Ovo je prvi mail na nasem govornom podrucju.
http:// http://www.prelaunchmalaysia.com/onlinezarada
aca
2011-01-16 20:32:16 UTC
Post by fisher007
[...]
Više ćete zaraditi na lotu predajući nevaljali listić. Al "ko je glup
nek izvoli!"
b. j.
2011-01-18 21:09:18 UTC
Post by aca
Post by fisher007
[...]
Glup je onaj koji ne proba!
Bez rizika nema profita!
b. j.
2011-01-18 21:19:43 UTC
Post by fisher007
[...]
Evo regao se preko vaseg linka, samo mi nije jasno kako funkcionira to
dalje kakvu korist imam od onih koji se poslje mene regaju??