Tražim vozaca
(prestaro za odgovor)
baDHead
2010-05-31 08:51:47 UTC
Dakle tražim vozača osobnog automobila za vožnju
otprilike 4-5 sati dnevno. Ja plaćamo sve troškove
i dnevnica je do 200 kn. Dnevna isplata. Zainteresirane
molim da se jave na broj: 095 5513 813
baDHead
2010-05-31 09:02:18 UTC
Broj za info je: 095 5513 833, ispricavam se radi pogreške.
a***@gmail.com
Poštovani, prijavljujem se na vaš natiječaj za vozača B katgorije, zanima me da li ste zainteresirani još za zapošljavanje vozača.
b***@gmail.com
2015-07-09 08:58:50 UTC
Poštovanje.....molim Vas da mi odgovorite da li je mjesto za vozača još uvijek slobodno...postoji mogućnost korištenja mog vozila uz dogovor...BMW 530 d...luksuzna limuzina...hvala unaprijed