Tražim povremeni jeftiniji prijevoz kombijem u ZG
(prestaro za odgovor)
Eniac
2010-09-29 12:50:39 UTC
potrebno mi je ponekad nešto prevesti unutar grada, a rijetko i izvan
grada.
zato trebam nekog tko ima neki kombi i voljan je povremeno uskočiti
prevesti po koju turu
unutar ZG za neku neveliku sumu.
njegov telefon prosljeđujem dalje te je širenje posla vrlo lako
moguće...

nalazim se u zg
r***@gmail.com
javite se kad vam zatreba prijevoz imam kombi i u sesvetama sam 098 246 657 po hr ili eu
Nikolaj Lazic
2015-04-07 19:54:06 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by Eniac
[...]
Obziro, da je proslo 5 godina od tada... mozda je vec i u zatvoru zbog
povremenog prevozenja necaga po zagrebu...
Mirko