Pomoć kod selidbe
(prestaro za odgovor)
Damcha
2011-11-09 10:41:32 UTC
TraŸmo 6-7 ozbiljnih mu¹kih osoba za pomoæ pri selidbi u petak 18.11.2011 s
poèetkom u 7:30h.
info. na 042/314466
Tomica
2011-11-10 08:53:31 UTC
Post by Damcha
TraŸmo 6-7 ozbiljnih mu¹kih osoba za pomoæ pri selidbi u petak 18.11.2011 s
poèetkom u 7:30h.
info. na 042/314466
Ako je gore navedeni tel. broj ispravan i podatak o vlasniku broja takoðer
ispravan, onda ne mogu shvatiti da pored toliko ljudi s titulom dipl. ing. u
firmi niste u stanju napisati suvisli oglas.
I to po drugi put nakon manje od 3 sata! I na krivoj grupi ....

NajvaŸnije je to da su osobe mu¹ke i ozbiljne, nema veze ako imaju 60-tak
godina... E, da, i mora ih bit 6-7... jer ba¹ grupice od 6-7 gledaju oglase
po newsima :-)))
Sika
2011-11-10 09:20:26 UTC
Najvaľnije je to da su osobe muąke i ozbiljne, nema veze ako imaju 60-tak
godina... E, da, i mora ih bit 6-7... jer baą grupice od 6-7 gledaju oglase
po newsima :-)))
Najvaznije je da neko nekome nudi posel ili dodatnu zaradu a
najveca zalost je u svemu tome kaj nema interesanata barem ne za
posel a za kipanje bez veze kolko hoces

Ti pa si isto dokazal svoj nivo inteligencije ako je covijek
napisal da trebaju 6 - 7 ljudi ne znaci da moraju biti iz iste gupe
ljudi.......ides srat po nekom a ispadnes veci glupan
Sika
Tomica
2011-11-10 10:26:54 UTC
Gle Sika,

u spornom oglasu me najvi¹e isprovociralo to da se traŸe mu¹ke ozibljne
osobe za selidbu u petak 18.11. u 7:30 ujutro, a ne pi¹e gdje se posao radi.

Ako je veæ bitno da si ozbiljan za posao, za¹to ba¹ moram potro¹iti energiju
i novac da bih telefonom saznao da se posao radi tko zna gdje u VaraŸdinskoj
Ÿupaniji?
I nakon ¹to mu ista pitanja postave drugi u oglasu koji je prije 3 sata
objavio, on ponavlja oglas, bez informacije koja nedostaje i koja druge
zanima!

I na koncu - pa naravno da tih 6-7 ne moraju biti iz iste grupe. U tome i je
problem! Ako se i javim na oglas, javljam se za sebe. Boli me k.... koliko
ih dotièni treba, jel' to 100 ili 200 ljudi. Opet nepotrebni podatak, a
bitni nedostaje...

I ti sad kaŸe¹ da ja serem i ispadam veæi glupan....
Najvaµnije je to da su osobe mu±ke i ozbiljne, nema veze ako imaju 60-tak
godina... E, da, i mora ih bit 6-7... jer ba± grupice od 6-7 gledaju

Sika
Zdenko
2011-11-10 10:59:01 UTC
Post by Tomica
Gle Sika,
u spornom oglasu me najviše isprovociralo to da se traže muške ozibljne
osobe za selidbu u petak 18.11. u 7:30 ujutro, a ne piše gdje se posao radi.
Ako je već bitno da si ozbiljan za posao, zašto baš moram potrošiti energiju
i novac da bih telefonom saznao da se posao radi tko zna gdje u Varaždinskoj
županiji?
I nakon što mu ista pitanja postave drugi u oglasu koji je prije 3 sata
[...]
ih dotični treba, jel' to 100 ili 200 ljudi. Opet nepotrebni podatak, a
bitni nedostaje...
I ti sad kažeš da ja serem i ispadam veći glupan....
[...]
Lijepo ti je napisao ,da sereš jer samo trološ po tuđem oglasu, ako nisi
zainteresiran što te briga kako je i tko napisao oglas zainteresirani će se
javiti na tel. ili mail .

Bolje se brini za sebe i ne spamaj grupu glupim komentarima .
Sika
2011-11-10 11:16:39 UTC
Post by Tomica
Gle Sika,
u spornom oglasu me najviąe isprovociralo to da se traľe muąke ozibljne
osobe za selidbu u petak 18.11. u 7:30 ujutro, a ne piąe gdje se posao radi.
Ako je već bitno da si ozbiljan za posao, zaąto baą moram potroąiti energiju
i novac da bih telefonom saznao da se posao radi tko zna gdje u Varaľdinskoj
ľupaniji?
Imas info telefon i ako ti stvarno treba lova ili posel bus nazval
i pital za detalje a opet s druge strane sad si potrosil gotovo
jednako ili ako ne i vise energije i novaca da bi pokipal ovaj
oglas a na kraju nemas nikaj od toga a pogotovo ne posel s kojim bi
si mogel vratiti ulozeni trud i novac :)))

Ti i inace tolko truda ulazezs u trazenje posla???
Post by Tomica
I nakon ąto mu ista pitanja postave drugi u oglasu koji je prije 3 sata
objavio, on ponavlja oglas, bez informacije koja nedostaje i koja druge
zanima!
To stoji ali jebiga isto tak su mogli nazvati na telefon i pitati
lika o cemu se radi
Post by Tomica
[...]
A glej moze biti od koristi informacija.......znas da nebudes sam
teglil neke teske stvari, postoji veca vjerojatnost zaposljavanja
cim se vise kandidata trazi ali opet velim po meni nije niti to cak
trebal napisati nego info telefon za detalje i odprilike posel koji
se nudi
I ti sad kaľeą da ja serem i ispadam veći glupan....
Sika
Active Phase Switching
2011-11-10 15:33:36 UTC
Post by Sika
[...]
ja sam uljudno poslao čovjeku mail s upitom i do danas nisam dobio
odgovora... pošto mi nije odgovorio neću ga niti zvati na telefon.
Toliko o ozbiljnosti dotičnoga

i nemojte govoriti kako i ja pljujem, trolam i slično po tuđem oglasu!
Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave
m_ramone
Ne razumijem, zar je problem nazvati nekoga?
Active Phase Switching
2011-11-10 20:22:56 UTC
Post by m_ramone
[...]
a zar je problem odgovoritibna mail?
Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave
Active Phase Switching
2011-11-10 20:23:59 UTC
a zar je problem odgovoriti na mail?
Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave
m_ramone
2011-11-10 21:47:06 UTC
Post by Active Phase Switching
a zar je problem odgovoritibna mail?
Pa nije problem ali očito je čovjek iz nekog svojeg razloga ostavio
mobitel kao sredstvo kontakta a ne mail.

Cobra
2011-11-10 16:41:42 UTC
TraŸmo 6-7 ozbiljnih mu¹kih osoba za """pomoæ""" pri selidbi u petak
18.11.2011 s
poèetkom u 7:30h.
info. na 042/314466
* Ko je mislio ne¹to zaradit - prevario se , jeste primjetili da se traŸi
ekipa za >Pomoæ< , ja kad idem nekom Pomoæ onda ne raèunam na zaradu ... !
:-)