Web trgovina - www.crazy-shop.com
(prestaro za odgovor)
robachevic
2011-04-28 10:27:17 UTC
Prodajem webshop www.crazy-shop.com

Razlog prodaje je nedostatak vremena zbog primarnog posla koji mi
oduzima previse vremena.

Domena je stara 11 godina te je vrijednost iste procjenjena na cca
5000$, webshop aplikacija je placena 15000 kn.

Uglavnom, uz malo truda(cca 2-3 sata dnevno) moze se zaraditi od
1500-3000 kn mjesecno, naravno ukoliko se posvetite poslu na puno radno
vrijeme moze se zaraditi jedna pristojna placica, sve ovisi o vama i
vasem trudu.

Upite saljite na mail ili na 091 33 85 455
Galert
2011-04-28 14:34:57 UTC
Post by robachevic
[...]
ne kuzim sta prodajes? domenu, site...? sto ce nekome site koji
prodaje necije tudje proizvode? dajes i proizvode ili?
robachevic
2011-04-28 18:36:09 UTC
Post by Galert
ne kuzim sta prodajes? domenu, site...? sto ce nekome site koji
prodaje necije tudje proizvode? dajes i proizvode ili?
Prodajem domenu i webshop aplikaciju, vi sami birate sto cete prodavati.
Znaci proizvodi ne dolaze uz ponudjeno.

Pozdrav
Galert
2011-04-28 21:01:09 UTC
Post by robachevic
Post by Galert
[...]
ok... nisam bas shvatio zasto si spominjao eventualnu zaradu, jer ona,
ocito ovisi o tome sto prodajes...

cisto informativno... od-do... koja je cijena za koju mislis rijesit
to?
robachevic
2011-04-29 06:22:41 UTC
Post by Galert
ok... nisam bas shvatio zasto si spominjao eventualnu zaradu, jer ona,
ocito ovisi o tome sto prodajes...
Zaradu sam naveo jer sam donedavno uspijevao odvojiti par sati dnevno i
ostavriti navedenu zaradu, dok sada zbog primarnog posla ne mogu ni disati.

Naravno da zarada ovisi o onome sto prodajes, ali najvise ovisi o trudu.
25000 - 30000 kn
Galert
2011-04-29 12:07:13 UTC
Post by Galert
cisto informativno... od-do... koja je cijena za koju mislis rijesit
to?
25000 - 30000 kn
ok...thx... sretno :)