Stiforp-Posao za svakoga!!!
(prestaro za odgovor)
Stiforpteam BiH
2011-12-14 21:04:08 UTC
Pozdrav,

Pisem vam ovo u rano jutro, na pocetku mog radnog dana.
Jos par sati i moj je posao za danas gotov pa mogu uzivati
u plodovima svoga rada.

Na zalost, vecina ne zivi tako, a uskoro ce zivjeti jos i gore.

Evo zasto:

Život na kakvog smo navikli vise nece biti isti,
bez obzira ko ce pobijediti na izborima.

Kada se nakon izbora otvori pandorina kutija domacih problema
u kombinaciji sa Europskom duznickom krizom, bojim se lose nam se pise!

Onima kojima je lose, biti ce jos gore:
ukinuti ce se preostala socijalna prava, a cijene hrane i rezija
nastaviti ce rasti.

Onima kojima je jos uvijek OK, to vise nece biti:
"dobre firme" ce u novim okolnostima postati problematicne
a kamate ce se podici u nebo pa ce nas sve manje i manje
"zivjeti dobro".

I zato onaj ko zeli prezivijeti apsolutno pozitivno mora naci
DODATNI IZVOR PRIHODA i tako ne samo sacuvati ono sto ima
nego i zaraditi na novim okolnostima. Na zalost mjenjaju se vremena
i moramo se snalaziti kako umijemo i znamo.

Zbog toga je danas neophodno da pronadjemo nacin za dodatnim
izvorom prihoda koji ce nas uciniti srecnijim, zadovoljnijim i necemo
vise biti pod tolikim stresom ...

A bolje prilike od provjerenog interneta posla nema - provjereno i dokazano.

Ne čekajte vec BESPLATNO zauzmite svoju poziciju sa klikom
na ovaj link

http://www.posaohr.ws/stiforp/12/

Popunite formular na dnu sajta.

Ako ste vec upisani slijedeci korak vam je da
Kliknite na VIDEO PREZENTACIJU i saznat cete sta je to Stiforp i kakve su vase REALNE mogucnosti za velikim mjesecnim PRIHODOM!
Video je na nasem jeziku.

Mozete raditi od kuce, u vrijeme koje Vama odgovara.

Bez sefa, bez gnjavaze, bez radnog vremena

Ne morate biti informaticar ni poduzetnik.

Ne morate ni dati otkaz ako vec radite neki posao - ali uskoro ce te
zarađivati dovoljno da i to ucinite.
(i posaljete sefa tamo gdje mu je mjesto!) hahah..

Zato otkrijte kako sam ja, koji nisam pretjerano volio skolu i kasnije svoje radno mjesto, pronasao najbolji posao na internetu, kojeg danas svi hvale,
koji je jednostavan za rad, koji ne zahtjeva posebno znanje

i kod kojeg
je dovoljno biti samo clan kompanije a mjesecni prihod
moze biti i do 2047 USD bez rada. Znaci dovoljno je da ste samo
clan te u svijetu jako priznate kompanije koja funkcionise
u vise od 90 drzava. Ovo Vam sigurno zvuci nevjerovatno da bez rada postignete toliku zaradu, medjutim, rado cu Vam objasniti kako je to moguce
odmah nakon sto bez ikakvih obaveza, potpuno BESPLATNO
popunite formular na OVOM LINKU , a nakon toga mi se javite i dobit cete objasnjenje.

Istina, ako se i sami malo angazujete, zarada moze biti mnogo veca i znatno cete brze doci do nje ali je zaista istina i to da do zarade mozete cak i bez rada i to je moguce samo sa Stiforpom, jer do sada nisam cuo da to igdje u drugoj kompaniji postoji. U Stiforpu zaista postoji, i nisam samo cuo nego sam se i licno uvjerio u to.

U zivotu su Vam vjerojatno promakle mnoge prilike zbog
kojih vam je poslije bilo zao, ali znam da ovu necete propustiti

Krenite u akciju SADA. Nemate sta izgubiti!

TOLIKO U OVOM JAVLJANJU!

S postovaljem
Pero Perić
2011-12-15 06:10:23 UTC
Post by Stiforpteam BiH
[...]
Rano jutro u 22.04h????? :)) Još bi i pogledao video, ali kad mi u
samom početku netko laže....
Stiforpteam BiH
2011-12-23 23:09:01 UTC
Post by Stiforpteam BiH
[...]
Ej niko te ne prisiljava da moras pogledat!!!
Sve je do tebe.
Nekim ljudima kad bi dao 100 eura u ruke bilo bi im sumljivo.
Pozdrav
nosonja
2011-12-15 07:30:26 UTC
A oću dobit i set kvalitetnih noževa od inoxa ako odmah kliknem??
dragec
2011-12-16 08:58:47 UTC
"nosonja" <***@schmizla.net> wrote in message news:jcc7mf$ina$***@ss408.t-com.hr...
A oæu dobit i set kvalitetnih noŸeva od inoxa ako odmah kliknem??

DA! ALI NI TO NIJE SVE! U ovoj izvanrednoj prilici dobiti æete jo¹ i kremu
za lice za pomlaðivanje, sa tajnim sastojkom francuskog doktora kojeg
koriste filmske zvijezde i koji ko¹ta u trgovinama preko 2800 kuna, POTUPNO
BESPLATNO!
To je posao gdje ni¹ta ne mora¹ radit, a obogati¹ se u par mjeseci. I to
sasvim ozbiljan posao.
Mo'¹ mislit.
Stiforpteam BiH
2011-12-23 23:14:07 UTC
A oću dobit i set kvalitetnih noľeva od inoxa ako odmah kliknem??
DA! ALI NI TO NIJE SVE! U ovoj izvanrednoj prilici dobiti ćete joą i kremu
za lice za pomlađivanje, sa tajnim sastojkom francuskog doktora kojeg
koriste filmske zvijezde i koji koąta u trgovinama preko 2800 kuna, POTUPNO
BESPLATNO!
To je posao gdje niąta ne moraą radit, a obogatią se u par mjeseci. I to
sasvim ozbiljan posao.
Mo'ą mislit.
Ljudi koji komentarisu a i ne pogledaju nesto jednostavno nisu za ove
stvari,
Bog dao i lopatu da udovolji svakome,
Pozdrav.
Stiforpteam BiH
2011-12-23 23:11:14 UTC
Post by nosonja
A oću dobit i set kvalitetnih noževa od inoxa ako odmah kliknem??
Nisu svi ljudi za ovakvu vrstu posla.
Nemojte komentarisat ako niste ni pogledali.
Nego kramp u ruke i opleti...
tu vas niko nemoze prevariti.

Pozdrav.
nosonja
2011-12-27 10:57:23 UTC
Post by Stiforpteam BiH
Post by nosonja
[...]
Danas i retardirani znaju da ti nitko neće dati nikakav novac bez rada. A to je upravo ono, što ti reklamiraš.
Istina, nisu svi za takvu vrstu "posla". Isključivo naivni.
bahrija
2012-01-27 10:50:43 UTC
Post by nosonja
Danas i retardirani znaju da ti nitko neće dati nikakav novac bez rada. A to je upravo ono, što ti reklamiraš.
Istina, nisu svi za takvu vrstu "posla". Isključivo naivni.
i to je pitanje-danas i kad radiš nemereš dobiti lovu za svoj rad a kamoli
ovak nekaj-kaj ovaj reklamira!
Kre¹imir
2011-12-16 20:31:17 UTC

Mamu ti ebem laŸovsku!
Cedibra
2012-04-05 11:05:06 UTC
ponzijeva shema.
ko voli ke ula=BEe... :)

On Wed, 14 Dec 2011 22:04:08 +0100, Stiforpteam BiH =
Post by Stiforpteam BiH
Pozdrav,
=
Pisem vam ovo u rano jutro, na pocetku mog radnog dana.
Jos par sati i moj je posao za danas gotov pa mogu uzivati
u plodovima svoga rada.
Na zalost, vecina ne zivi tako, a uskoro ce zivjeti jos i gore.
=AEivot na kakvog smo navikli vise nece biti isti,
!
Post by Stiforpteam BiH
[...]
Ne =E8ekajte vec BESPLATNO zauzmite svoju poziciju sa klikom
Post by Stiforpteam BiH
[...]
zara=F0ivati dovoljno da i to ucinite.
Post by Stiforpteam BiH
[...]
-- =