trazimo chat animatore
(prestaro za odgovor)
0***@gmail.com
2009-03-19 14:04:29 UTC
Trazimo fleksibilne osobe s poznavanjem jednog ili vise jezika:
hrvatski, slovenski, njemacki, za rad od kuce, preko interneta.
Vlastito racunalo nije uvjet. Animator putem web sucelja odgovara na
primljene poruke i komunicira sa clanovima chata u cilju dobre zabave.
Neki od servisa su erotskog karaktera. Posao se placa po odradjenim
satima, moguce si je samostalno odrediti radno vrijeme, radimo
svakodnevno 24 sata.
Posaljite svoje kontakt podatke na mail ***@airsolid.biz
xyz
svakodnevno 24 sata.
flox
svakodnevno 24 sata.
Bla
2009-03-20 07:28:30 UTC
Post by flox
Koji su KONKRETNO to chat-evi ?
sumnjam da ce ti orginal poster odgovoriti
na ovo pa cu ti ja pojasniti :)

radi se o onim sms navlakusama gdje su po
novinama objavljene slike picaka sa kojima
bi se ti trebo kao dopisivat .. zapravo se
dopisujes sa ekipom koja je spojena od doma
preko adsla i nekih sucelja na centralni
server koji istovremeno razgovaraju sa po xx
naivaca :) .. obzirom da osim hr jezika tu
traze i svapski i slovenski znaci da firma
nudi uslugu "autsorsa" i za svabe i slovence:)

ako se zelis vise informirati o ovome probaj
pronaci nesto o NTH firmi no sumnjam da ces
ista tako lako naci jer je sve obavijeno vrlo
velikim velom tajne jer se radi o defakto
prijevari
signatjur nije moja furka ;)
Bla
2009-03-20 07:33:43 UTC
zaboravih reci da placa moze bit cist fajn

problem je sto se uglavnom isplacuje preko
student servisa i slicno

poznavao sam jednu malu koja je bila nativni
govornih svapskog i prije 4-5 godina je tukla
po 8-9 somova mjesecno jer je radila nocne pa
je nabijala skuplju satnicu

btw radilo se o najgnusnijim mogucim sexualnim
navlacenjima tj. razgovor tipa "sta bi ti radila"
a sve u "kavijar" sobi :)))) e sad sta je kavijar
to probaj sam naci :)))) (KAVIAR po njemacki)
signatjur nije moja furka ;)
filip00
2009-03-20 15:10:04 UTC
Post by Bla
[...]
po meni ako ti se ne spava, zajebavas tak ljude po noci, mozes paralelno
radit 150 stvari, a lova ide.
Bla
2009-03-21 11:02:23 UTC
Post by filip00
po meni ako ti se ne spava, zajebavas tak ljude po noci, mozes paralelno
radit 150 stvari, a lova ide.
heh .. nemoj mislit da nije naporno :)

pogotovo kad imas nekoliko aplikacija
otvorenih i u svakoj po 10-ak juzera
signatjur nije moja furka ;)
Crni_Zec
2009-03-21 21:16:34 UTC
Post by Bla
heh .. nemoj mislit da nije naporno :)
pogotovo kad imas nekoliko aplikacija
otvorenih i u svakoj po 10-ak juzera
lol, jedino ako si musko onda ti je placa vrlo mala ali i to se da sloziti
sa voice changerom ali nakon 2-3 mjeseca rada vjerujem da bi ta muska osoba
krenula u gay vode.
filip00
2009-03-21 21:58:40 UTC
Post by Crni_Zec
Post by Bla
[...]
pricao sam bas s frendicom, kad sam joj rekao opis posla i kakvi chatovi su
ziher u pitanju, prvo se onak zgrozila...a ja reko - daj ne seri, mogla bi
to radit bez beda, nitko ne zna tko si, a zaradjujes. ona suti, nasmije se i
kaze...pa bi. bez beda :))
Bla
2009-03-23 12:10:02 UTC
Post by filip00
[...]
da ako vlada njemackim jerbo na HR trzistu nema
od toga kruha .. outsors za svabe i svicarce
je kljuc :) no zato se uglavnom trazi vrlo dobro
poznavanje jezika zemlje u kojoj se originalno
uvaljuje prevara :)
signatjur nije moja furka ;)
Bla
2009-03-23 12:05:32 UTC
Post by Crni_Zec
lol, jedino ako si musko onda ti je placa vrlo mala ali i to se da sloziti
sa voice changerom ali nakon 2-3 mjeseca rada vjerujem da bi ta muska osoba
krenula u gay vode.
eh da .. nisam jasno bas napisao :) ovo o
cemu ja pricam je sve tipkanje .. sve te
aplikacije o kojima ja pricam su jednake
kao da se radi o aplikacijama za irc ili
chat gdje sa svakim "juzerom" imas otvoren
jedan "private" chat prozor .. ti tipkas
preko kompa a on odgovara preko mob-a

btw .. hrpe likova rade na tome .. naravno
predstavljaju se kao zenske :)
signatjur nije moja furka ;)
j***@gmail.com
svakodnevno 24 sata.
j***@gmail.com
2016-04-20 14:03:45 UTC
Da li trazite kojim slucajem jos?:)
m***@gmail.com
2016-04-23 11:45:55 UTC
Da li trazite jos animatora?
e***@gmail.com
2017-07-24 12:11:39 UTC
Postovani,

Trazite li jos uvijek chat animatoricu?
m***@gmail.com
2018-01-13 13:43:28 UTC
Pozdrav, da li jos uvijek trazite chat animatore?
m***@gmail.com
2018-01-15 00:36:36 UTC
Poz, da li jos uvijek trazite chat animatore?