Trazim nekoga za dijeljenje letaka
(prestaro za odgovor)
laki start
2004-06-09 06:40:36 UTC
Trazim nekoga za dijeljenje letaka u Zagrebu, kod npr. ulaza u Importane....
Teski
2004-06-10 16:27:19 UTC
Dobar dan, koliko je radno vrijeme, i koliko se placa, i kako se placa,
preko student servisa, ili na neki drugi nacin.

Hvala
Importane....
laki start
2004-06-11 08:01:22 UTC
Jednokratno, do podjele 4000 letaka. Predlozi cijenu.
Danijel
2004-06-12 07:35:04 UTC
evo daj meni 400KN i ja ti podijelim sve
m***@gmail.com
2014-09-29 10:46:04 UTC
ja sam za taj posao, samo je pitanje radno vrijeme i cijena?
Nikolaj Lazic
2014-09-29 20:42:28 UTC
Post by m***@gmail.com
Post by laki start
Trazim nekoga za dijeljenje letaka u Zagrebu, kod npr. ulaza u Importane....
ja sam za taj posao, samo je pitanje radno vrijeme i cijena?
:) Taj je nakon 10 godina valjda i preuzeo tiskaru Vijesnika. :)

Nekak je cudno da ljudi stalno izvlace postove barem desetljece stare. :)