distributere za promoviranje
(prestaro za odgovor)
gtv20
2011-11-03 13:09:42 UTC
Poštovani!
Vidim da se interesirate za vase bolje sutra, pa da vam objasnim kako
mozete vec danas
osigurati vasu buducnost
STIFORP je nesto sto jos nije vidjeno ni u svijetu a da ne govorimo o
nasim prostorima i zato iskoristite priliku i zauzmite svoju poziciju
da se poslije nebi kajali.
Kompanija po imenu stiforp je jedna od najacih kompanija u svijetu
marketinga do sada
Postoji tek tri mjeseca i siri se munjevitom brzinom
Ova kompanija je po mnogima sa nasih prostora spas,jer konacno imaju
pravu priliku za pravi novac i mogucnost da ga zarade vrlo brzo
Mnogi svijetski biznismeni su cekali otvaranje ove kompanije ,poznati
i oni malo manje poznati
Ovaj sistem prije nego sto je lansiran je bio testiran na dvije
miljardi ljudi, gdje svaki mora zaraditi htio on to ili ne
Njihova glavna funkcija je da kada postanete clan dobijete na
koristenje hrpu net alata u vrijednosti $3.000 kako bi svoj sadasnji
ili bilo koji drugi posao doveli do savrsenstva.

Uz to imate mogucnost da zaradujete mjesecno $ 2.047.50 samo ako se
prikljucite kompaniji

Kako???

Tako sto kada postanete clan kompanije dobivate dobivate i od njih
desetak gotovih internet stranica sa vasim ID-em prevedenih na 7
jezika ,koji se vrte negdje po netu i svako prikljucenje nekakvog
novog clana preko vaseg ID vama donosi novac bez da vi osobno
ukljucite ikoga
Da dobro ste procitali,nemorate imati niti jednog osobno registriranog
clana,tj.
nemorate uopce nista raditi a zaradivat ce te minimalno $
2.047.50 mjesecno

Uspijeh vam je zajamcen 100%

Samo vaše priključenje kompaniji pozicionira vas u savršenu matricu
koja se iz dana u dan puni novim članovima - koji su se registrirali
poslije vas! Na taj način svi ti članovi postaju zapravo vaši članovi
koji grade vašu mrežu i stvaraju vam dugoročne prihode!
Savršen sistem! Iz toga razloga Stiforp je dosada neviđen u svijetu i
najbrža rastuća kompanija u svijetu.
Samim upisom vasih podataka( na onoj stranici) vi ste vec u kompaniji
ali niste aktivni i
sada vec ispod vas moze biti i nekoliko novih clanova,koji su i vec
poceli zaradivati, ali ne mozete zaraditi niti vidjeti dok ne
postanete i vi aktivni

Zbog ove činjenice i fantastičnog sistema ljudi iz Stiforp-a i tvrde
sljedeće:

"...our compensation plan allows you to earn up to $2,047.50 per month
without ever enrolling a single person!"

ili prevedeno na hrvatski:

"...naš sustav isplata, osigurava vam zaradu do $2,047.50 na mjesec
bez da ikada uključite novog člana!"

E baš zbog toga svi u svijetu su poludjeli za Stiforp-om

Kompanija ce za vas odraditi 99% posla onih 1% je da samo placate
mjesecnu clanarinu od $10

ali pošto od kompanije dobivate na poklon 3 clana za koje ste i
mjesecno placeni ,onda vam to vise nije $10 nego samo $ 6 mjesecno,ali
pošto svi dobe nove clanove,tako ce i ova vasa 3 koje
ste dobili vi ,dobiti jos po 3 tako da za 30 - 60 dana mozete imati
vec tim od 11 novih clanova
koji vam donose novac,a da niste nista napravili.
Pa sami izracunajte da li se isplati i koliko vas onda ispada
clanarina ???

Zamislite??

Da li sada razumijete na koji način možete zarađivati bez da ste ikada
ikoga uključili? Sistem je toliko jednostavan, a učinkovit da upravo u
njemu leži tajna uspjeha ove fantastične kompanije!

Dobivate i matching bonus na koji sticete pravo
cim imate 2 direktno ukljucena clana,

a taj bonus u praksi znaci

da od zarade svakog svog clana

imate i Vi 50% mjesecne zarade.

Na primjer, ako jedan Vas clan ima

mjesecnu zaradu recimo 2000$,

Vi dobijate 1000$ od njegove zarade

Ja sam clan svega pola mjeseca, a vec imam preko $900 dolara na
racunu

Samo u protekla 2 dana u STIFORP se prelaunch upisalo 333.147 clanova.
Oni koji su vec clanovi mogu da vide da se svake minute ukljuci
minimalno 1, a veoma cesto i vise clanova iz svih dijelova svijeta , a
vi koji niste clanovi pogledajte na ovom linku u ljevom kutu

https://www.stiforp.com/

Možete li i to zamisliti???
Mozete li zamisliti da svi ovi ljudi cekaju na aktivaciju i da mogu
biti smijesteni ispod vas
Mozete li zamisliti koliko je to novaca za vas!!

Još korisnih informacija vezanih za STIFORP:

# Stiforp je kompanija bez duga
# nakon registracije dobit ćete čudesan komplet alata u vrijednosti od
$3000
# nakon registracije dobivate 3 clana za koje ste placeni svaki
mjesec
# čak 75% ukupnih prihoda isplaćuju svojim članovima
# već su isplatili na tisuće članova u tjednim i mjesečnim zaradama
# nakon što se registrirate postajete vlasnikom automatiziranog
sustava koji 99% posla odrađuje za vas
# imate priliku razviti svoj vlastiti posao u $130 milijardi teškoj
internet industriji

Proizvodi koje dobijete:
1. Interaktivne flash filmske prezentacije
2. Živi govornik na Vašoj web stranici
3. Internet stranice za sakupljanje kontakata
4. Autoresponderi
5. CRM ili kontakt menager program
6. Rotator prometa
7. Webinar soba do 500 posjetilaca
8. Poslovna poduka (ovo je možda najvrijedni

Znaci Za svakog direktno registriranog clana

dobivate po 25$ jednokratno, pa od njegovih clanova po 2$, pa od tih
njegovih clanova clanovi koji uvedu nove clanove po 1$ mjesecno, pa
0.50$, pa 0,25 itd...
Na Vrhu ste VI, u Prvoj liniji 2 osobe, a u Drugoj liniji njih 4. Vasa
Matrica se puni spilloverom, ali i pune je oni koji su pozicionirani i
s Vase desne i lijeve strane - SVE JE JEDAN MATRIX.
Tako da je moguce da Vam se zatvori ciklus i ako VI sami nikad nikoga
niste registrirali. Naravno, jos brze ide ako svoj MATRIX punite i
sami , jer su onda i PUNO VECE ZARADE i Puno BRZI Ciklusi a i bonusi

Sada je za zatvaranje Ciklusa potrebno Tjedan, mozda nekoliko dana,
ili 1 dan, a uskoro, CIKLUS ce se zatvarati i za 1 sat !!!

U Ovome Systemu - Matrixu SVAKO Svakome Pomaže - AUTOMATSKI !

Sami IZRACUNAJTE Kolike Zelite Raditi i ZARADITI !!!!!

Pridruzite se i VI Timu TOP Leadera, kako kasnije ne bi mrzili samoga
sebe sto niste ISKORISTILI PRILIKU - NIKADA DO SADA SYSTEM ZARADE
KORIŠTEN NA OVAJ NAČIN

Posao je SIGURAN, DUGOROČAN I JAKO, JAKO, JAKO UNOSAN !

Oni Koji se budu malo Vise Potrudili, Izracunali su da ce moći
ZARADJIVATI i do 100.000DOLARA MJESECNO I TO JAKO BRZO - IZGLEDA
NEVJEROVATNO , ALI JE ISTINITO. SYSTEM JE TESTIRAN NA DVIJE MILIARDE
LJUDI I RADI SAVRŠENO !!!!!

Matrx do 14 levela.

Tu je i SPILLOVER, smjestanje clanova u vas MATRX

bez obzira tko ih je

registrirao

i zato iz kompanije garantiraju da ce minimalnu mjesecnu zaradu od
$2,047.50

imati svaki clan kompanije

cak ako i neukljucite osobno ni jednog clana sto je zaista

tako, ali cete svakako bolje i brze do vece zarade ako

se i sami malo angazirate

Evo recimo ja imam 24 clana i moja PRVA 2 clana su do sada dobila po
11 clana od mene,
drugi su dobili po 7...po 5..itd, jer sistem ide tako

Početak i ulazak u sistem je podjeljen na 2 varijante :mjesecna
clanarina ili godisnja

Mjesecna vam je prvi mjesec $40 zbog ulaza u kompaniju i tu su
uracunate one stranice koje dobivate i hosting +$10 za clanarinu ,a
godisnja vas ispada $ 110

Bez obzira uzeli vi mjesecnu ili godisnju sve je isto pa tako i vasa
zarada

Ali pošto svaki novoregistrirani clan dobije od kompanije 3 clana za
koje je i mjesecno
placen,tako ce te i vi dobiti svoja 3,i odmah $4 na racun,tako da vas
clanarina ne kosta vise $10 nego samo $6 mjesecno,
Ali to nije sve:
Rekao sam da svi novi clanovi dobe po 3 clana od kompanije,isto tako
dobit ce te i vi
ali dobiti ce i vasa 3 clana jos svaki po 3 ,to vam je vec 11 novih
clanova ispod vas
koji vam zaraduju novac a vi niste napravili bas nista
U tom slucaju vase clanarine vise i nema jer na tim clanovima vi ste
vec u debelom plusu
Ne zaboravite da se vas tim siri stalno siri ,tako da ce svi clanovi
koje ste vi dobili
dobivati po 3 nova clana
Prvi nacin je upisivanje clanova: za direktno upisane clanove dobijamo
25 dolara jednokratno.

--svaki mijesec po 2 dolara od direktno upisanih članova

--svaki mijesec po 2 dolara od druge generacije

--svaki mijesec po 1 dolar od treće generacije

--svaki mijesec po 1 dolar od četvrte generacije

--svaki mijesec po 1 dolar od pete generacije

MATCHING BONUS
Generacije sam vam vec objasnio tako da necemo ponavljat.

Znaci od direktno ukljucenih clanova VI imate zaradu 50% od njegove
zarade sto to znaci ja uclanim Marka, Marko je ovaj mijesec zaradio
npr. 1000 dolara, znaci da ja kao njegov sponzor direktno imam zaradu
od 500 dolara .

Nadalje od druge generacije imamo zaradu od 20%

--od trece generacije imamo zaradu od 10%

--od četvrte i pete generacije imamo zaradu 5%

Govorit cu vam u primjerima tako je jednostavnije za razumijet.

Bitno je naglasit da Markova zarada od npr 1000 dolara se ne dijeli
znaci marko je zaradio te novce i to je njegovo, a nasih 50%
isplacuje
firma i to vrijedi za sve generacije.

KONKRETNO vi imate 10 direktnih članova, njih 10 svaki po jos 5 sto
je
ukupno 50, pa njih 50 svaki po jos 3 te tim nizom svaki po 2 pa svaki
po 1, kad se izracuna bonus tako da uzmemo prosjek da svi zarađuju
1000 dolara ispadne zarada od nevjerovatnih 14.900 dolara AKO NE
VJERUJETE RACUNAJTE!

Da mi je netko rekao da sa ulozenih $40 mogu imati vlastiti biznis i
ne ovisiti o nekome ne bi mu nikada povjerovao

Imate li vi kakvu ideju ili posao koji mozete pokrenuti sa ulozeni $50
a da vam donosi barem 10 puta vecu dobit???

Ovdje mozete pogledati i video prezentaciju:
http://www.stiforpwebinar.com/WebConference/RecordingDefault.aspx?c_psrid=E953D989864B

Uplacuje se odmah prilikom registracije tako da trebate imati
sredstava na kartici, a primaju Visa i Master, a moze i AlertPay.
Isplata je na alertpay trenutno, a cekaju se i cekovi

Jednostavno u ovom Stiforp poslu nema puno mudrovanja.
Reklamira se njihova stranica sa vasim ID-em,( u mom slucaju je to ova
stranica) http://gtv200.STIFORPHR.com i gotovo..., ako zelite
a sve informacije koje sam gore vec naveo sam poslao i svojim
dosadasnjim clanovima koji vise nista nisu ni pitali i odmah se
registrirali
Jer kako sam rekao nemorate raditi ali stvarno nista a zaradit cete
dobu mjesecnu placu
Sve ovisi koliko vi zelite zaradivat

Kada malo ukljucite mozak ,jasno vam je da za par mjeseci mozete imati
toliko veliki tim
ljudi ispod sebe,a da niste napravili nista,a zaradivat cete poput
tajkuna

Mozete pogledati i kratki
video dokaz gdje neki clanovi za prvi mjesec vec zarade preko $
3.000

A iz slike koju sam vam poslao mozete vidjeti i moju zaradu niti za
mjesec dana
clanstva

Znam da vam jos to sve zvuci nemoguce, ali je istinito ,upisite u
googl "stiforp" i vidjet ce te i sta drugi misle o kompaniji

Eto ako se niste upisali, tu se upisite bez obaveza..free, dobit cete
mejl
od firme i u tom mejlu je tek link za registraciju pa kad se
odlucite..tad se
i registrirajte, ali kazem vam najiskrenije sto prije to bolje zbog
sistema i zauzimanja pozicije.
http://gtv200.STIFORPHR.com

http://www.byoaudio.com/play/WMt3GKYs
STIFORP je nesto sto jos nije vidjeno ni u svijetu a da ne govorimo o
nasim prostorima i zato iskoristite priliku i zauzmite svoju poziciju
da se poslije nebi kajali.
Eto ja sam se potrudio da vam objasnim, a na vama je da odlucite sto
zelite napraviti od svog zivota

S poštovanjem i sretno!

Moj info: ***@gmail.com
Damir
2011-11-03 15:21:03 UTC
JOJ, JOJ ...

"gtv20" <***@gmail.com> wrote in message news:51ab55d4-f21f-4a37-85f3-***@r7g2000vbg.googlegroups.com...
Po¹tovani!
[...]

Samo va¹e prikljuèenje kompaniji pozicionira vas u savr¹enu matricu
koja se iz dana u dan puni novim èlanovima - koji su se registrirali
poslije vas! Na taj naèin svi ti èlanovi postaju zapravo va¹i èlanovi
koji grade va¹u mreŸu i stvaraju vam dugoroène prihode!
Savr¹en sistem! Iz toga razloga Stiforp je dosada neviðen u svijetu i
najbrŸa rastuæa kompanija u svijetu.
[...]

Zbog ove èinjenice i fantastiènog sistema ljudi iz Stiforp-a i tvrde
sljedeæe:

"...our compensation plan allows you to earn up to $2,047.50 per month
without ever enrolling a single person!"

ili prevedeno na hrvatski:

"...na¹ sustav isplata, osigurava vam zaradu do $2,047.50 na mjesec
bez da ikada ukljuèite novog èlana!"

E ba¹ zbog toga svi u svijetu su poludjeli za Stiforp-om

Kompanija ce za vas odraditi 99% posla onih 1% je da samo placate
mjesecnu clanarinu od $10

ali po¹to od kompanije dobivate na poklon 3 clana za koje ste i
mjesecno placeni ,onda vam to vise nije $10 nego samo $ 6 mjesecno,ali
po¹to svi dobe nove clanove,tako ce i ova vasa 3 koje
[...]

Da li sada razumijete na koji naèin moŸete zaraðivati bez da ste ikada
ikoga ukljuèili? Sistem je toliko jednostavan, a uèinkovit da upravo u
njemu leŸi tajna uspjeha ove fantastiène kompanije!

[...]

MoŸete li i to zamisliti???
Mozete li zamisliti da svi ovi ljudi cekaju na aktivaciju i da mogu
biti smijesteni ispod vas
Mozete li zamisliti koliko je to novaca za vas!!

Jo¹ korisnih informacija vezanih za STIFORP:

# Stiforp je kompanija bez duga
# nakon registracije dobit æete èudesan komplet alata u vrijednosti od
$3000
# nakon registracije dobivate 3 clana za koje ste placeni svaki
mjesec
# èak 75% ukupnih prihoda isplaæuju svojim èlanovima
# veæ su isplatili na tisuæe èlanova u tjednim i mjeseènim zaradama
# nakon ¹to se registrirate postajete vlasnikom automatiziranog
sustava koji 99% posla odraðuje za vas
# imate priliku razviti svoj vlastiti posao u $130 milijardi te¹koj
internet industriji

Proizvodi koje dobijete:
1. Interaktivne flash filmske prezentacije
2. ®ivi govornik na Va¹oj web stranici
3. Internet stranice za sakupljanje kontakata
4. Autoresponderi
5. CRM ili kontakt menager program
6. Rotator prometa
7. Webinar soba do 500 posjetilaca
8. Poslovna poduka (ovo je moŸda najvrijedni

[...]

U Ovome Systemu - Matrixu SVAKO Svakome PomaŸe - AUTOMATSKI !

Sami IZRACUNAJTE Kolike Zelite Raditi i ZARADITI !!!!!

Pridruzite se i VI Timu TOP Leadera, kako kasnije ne bi mrzili samoga
sebe sto niste ISKORISTILI PRILIKU - NIKADA DO SADA SYSTEM ZARADE
KORI©TEN NA OVAJ NAÈIN

Posao je SIGURAN, DUGOROÈAN I JAKO, JAKO, JAKO UNOSAN !

Oni Koji se budu malo Vise Potrudili, Izracunali su da ce moæi
ZARADJIVATI i do 100.000DOLARA MJESECNO I TO JAKO BRZO - IZGLEDA
NEVJEROVATNO , ALI JE ISTINITO. SYSTEM JE TESTIRAN NA DVIJE MILIARDE
LJUDI I RADI SAVR©ENO !!!!!

[...]

Poèetak i ulazak u sistem je podjeljen na 2 varijante :mjesecna
[...]

Ali po¹to svaki novoregistrirani clan dobije od kompanije 3 clana za
[...]

--svaki mijesec po 2 dolara od direktno upisanih èlanova

--svaki mijesec po 2 dolara od druge generacije

--svaki mijesec po 1 dolar od treæe generacije

--svaki mijesec po 1 dolar od èetvrte generacije

[...]

--od èetvrte i pete generacije imamo zaradu 5%

[...]

KONKRETNO vi imate 10 direktnih èlanova, njih 10 svaki po jos 5 sto
je
ukupno 50, pa njih 50 svaki po jos 3 te tim nizom svaki po 2 pa svaki
po 1, kad se izracuna bonus tako da uzmemo prosjek da svi zaraðuju

http://youtu.be/WwB5AW99lCo

[...]

S po¹tovanjem i sretno!

Moj info: ***@gmail.com
Hellraiser
2011-11-03 21:25:47 UTC
I tada nas je Damir počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Damir
JOJ, JOJ ...
kad će se konačno piramide počet kažnjavat, kao u normalnom svijetu?
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...