AKO ZELITE RADITI I ZARADITI JAVITE SE
(prestaro za odgovor)
DIGITAL CENTAR DANIEL
2011-02-16 09:14:30 UTC
Nudimo vam posao prodaje nase robe i usluga uz odlican rabat .Povecajte vasu
zaradu bez vlastitih ulaganja.Troskove dostave placamo mi.Posaljite nam
svoju e-mail adresu i saljemo vam opsirno pismo sa svim informacijama , a do
tada pogledajte na nasoj web stranici sa cime se bavimo
www.daniel.hr
Vic Damone jr
www.daniel.hr
Galert
2011-02-18 10:45:19 UTC
pokusaj na njegov email, velemajstore
Vic Damone jr
2011-03-01 07:04:27 UTC
a jesi ti "velemajstore" proba slati neshta na taj mail?
Galert
2011-03-01 07:14:29 UTC
http://www.daniel.hr/

ono... google cini cuda, nemos vjerovat
Vic Damone jr
2011-03-01 07:22:22 UTC
hvala, ali sad mu se ne zelim javiti samo zato sto ima tako ruzan site :)
Galert
2011-03-01 08:15:45 UTC
:) istina... jedino fali da jos pocne prodavati i web dizajn pakete uz niksicko pivo