DJELJENJE LETAKA
(prestaro za odgovor)
zoki
2008-01-28 08:51:19 UTC
Osobe za honorarni posao djeljenja letaka i ljepljenje reklamnih plakata na
podrucju zagreba, siska, dugo selo, vrbovec, krapina, varazdin, v. gorice,
rijeke, karlovca trazim
dnevna isplata
info na 095 800 40 24
d***@gmail.com
2012-06-29 08:06:18 UTC
jel jos vrijedi ponuda za posao?
i***@gmail.com
2012-09-30 11:14:07 UTC
Da li jos uvijek vrijedi ponuda za posao? Ja sam iz Rijeke
m***@gmail.com
Je li još uvijek tražite z dijeljenje letaka?
MasterOfTheUniverse
2013-01-03 12:55:26 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:923b7219-3253-49d8-953e-***@googlegroups.com...
Dana ponedjeljak, 28. sijeènja 2008. 09:51:19 UTC+1, korisnik zoki napisao
Post by zoki
[...]
Je li jo¹ uvijek traŸite z dijeljenje letaka?

©ta ga nisi zvao na telefon.....
s***@gmail.com
Jel to jos vrijedi.?
m***@gmail.com
2016-01-20 19:49:05 UTC
Vrijedi li ponuda jos? Zagreb
Nikolaj Lazic
2016-01-22 22:17:26 UTC
Post by m***@gmail.com
Vrijedi li ponuda jos? Zagreb
Halo?!?! Odgovarate na oglas iz 2008!

To je zadnja varijanta "Hocu internet" generacije koja
vise niti datum nije u stanju procitati.