POSAO VOZAČA TRAŽIM
(prestaro za odgovor)
hr.ponuda poslovi
2011-04-11 10:57:34 UTC
VOZAČ B,C,E ktg (Zagreb) , s iskustvom cca 12 god ,hladnjača, cerada,
HITNO traži posao vozača. Imam iskustva i u istočnoj Europi kao
Grčka, Albanija, Kosovo, Bugarska, Rumunjska idr. Molim poštovane
kolege da ako imaju kakvih saznanja da netko traži vozača da mi
jave , unaprijed se zahvaljujem na informacijama.
moj maol je ***@xnet.hr ili 098 673 414 HVALA
Galert
i zato si se javio na grupu koja nudi posao?
'ajde
2011-04-11 16:28:19 UTC
VOZAÈ B,C,E ktg (Zagreb) , s iskustvom cca 12 god ,hladnjaèa, cerada,
HITNO traŸi posao vozaèa. Imam iskustva i u istoènoj Europi kao
Grèka, Albanija, Kosovo, Bugarska, Rumunjska idr. Molim po¹tovane
kolege da ako imaju kakvih saznanja da netko traŸi vozaèa da mi
jave , unaprijed se zahvaljujem na informacijama.
TraŸilice èuda èine
http://tinyurl.com/3k5oobr