Ljepljenje deklaracija , honorarni posao
(prestaro za odgovor)
m***@gmail.com
2016-01-10 20:17:37 UTC
Dobar vecer dali je jos slobodno mjesto,ja sam na Rox u ljepila deklaracije 8 god tako da imam i brzinu i snalazljivost i sve.Bilo bi mi drago da se javite
m***@gmail.com
2016-01-15 06:18:20 UTC
Dobar dam mogu li dobit odgovor na svoje pitanje?Hvala Marina
Nikolaj Lazic
2016-01-18 11:50:32 UTC
Post by m***@gmail.com
Dobar dam mogu li dobit odgovor na svoje pitanje?Hvala Marina
Pa... ako odgovarate na post iz 2002, mozda covjek vise ne dise...
pa Vam mozda zbog toga ne moze odgovoriti.
Mladen
2016-02-21 11:06:47 UTC
Post by m***@gmail.com
Dobar vecer dali je jos slobodno mjesto,ja sam na Rox u ljepila deklaracije 8 god tako da imam i brzinu i snalazljivost i sve.Bilo bi mi drago da se javite
Dobar dan Marina, ako Vas interesira posao ljepljenja deklaracija javite se na tel 01 / 7988-705, od 8:00 - 16:00 . Kolegica u uredu zove se Jasna, ona će vam objasniti posao.

Mladen

*KAPRINA d.o.o.*
*Potrošačke i industrijske biotehnologije*
*Consumer & Industrial biotechnology*

Telefon / Telephone: +385 (0) 1 7988-705
Faks / Fax: +385 (0) 1 7988-704

Naša adresa / Our address:
Majstorska 5,
Zagreb, 10000, Croatia (EU)