Rad za online firmu
(prestaro za odgovor)
a***@gmail.com
2013-09-16 00:27:25 UTC
http://www.sfi4.com/13177073/FREE
a***@gmail.com
2013-09-16 15:36:45 UTC
Post by a***@gmail.com
http://www.sfi4.com/13177073/FREE
Imate 2 opcije a mozete ih i kombinirat. Jedna je da se posvetite ovo o cemu ja pricam.Napretku u poenima i obavljaju dnevnih zadataka i dizanje levela iz mjeseca u mjesec naravno i vasi suradnici moraju bit aktivni i napredovat.A druga je trgovina.Prodaja,kupnja,aukcija...Kad se upoznate malo bolje sa firmom vidjet ce te da na aukcijama ljudi kupe vrhunski mobitel,tablet,kameru i slicno,za par dolara...Nasi ljudi to rade ujutro oko 5h jer amerikanci spavaju a kinezi su jos na poslu.
Jednim bidom se cijena dize samo za 0,01 cent a da taj bid ustvari kosta u prosjeku 1$. tu je njihova racunica i zarada da mogu jeftinije da odu neki proizvodi od realne cijene istih. ako je netko platio za proizvod koji kosta :150$,a on ga platio 5$ znaci da je bilo 500 bidova po 1$ = 500$...Odredjen postotak od svih prodaje ide nama,koji smo dosli do toga da smo placeni,odnosno suradnicima firme.
a***@gmail.com
2013-09-16 15:37:23 UTC
A stalno se nesto prodaje i stalno su neke aukcije.Mozete mislit koliko love zarade.Na aukcijama mozete kupit i suradnike.Npr.nudi vam se 50 suradnika.Ti suradnici su oduzeti od sponzor.Sponzor je onaj koji ih je doveo ali ih nije poticao i nije se trudio da oni napreduju.Vi kad otvorite link koji ima u mom profilu na chess.com i registrirate se ja sam postao vas sponzor.I isto tako vi jednog dana mozete postat bilo kome drugom.Prednost je naravno ako imate marljivog sponzora i motiviranog kao sto sam ja.
a***@gmail.com
2013-09-16 15:38:48 UTC
Post by a***@gmail.com
http://www.sfi4.com/13177073/FREE
Registrirajte se preko linka kojeg sam naveo za homepage na svom profilu na chess.com,jer tako cemo postat suradnici,a vi ce te dobit vrijednog i motiviranog sponzora.Ja cu dobit nove suradnike i trudit se da budete aktivni i dizete level iz mjeseca u mjesec.Bit cu vam na raspolaganju od 0 do 24

Ovo je broj mog mobitela: 095 505 4793