KUPI DVD KAKO POKRENUTI VLASTITI POSAO
(prestaro za odgovor)
DIGITAL CENTAR DANIEL
2011-09-01 10:17:07 UTC
Ovo ce biti profitabilno za vas.

Jako profitabilno.
Evo zasto:

Bas tako, klik-po-klik demonstriram kako postati hrvatski internet
milijunas
Naruci DVD komplet : LIJENI MILIJUNAS za samo 99,00 kuna + postarina cca.
21,00 kuna
DIGITAL CENTAR DANIEL-10000 ZAGREB - BABONICEVA 48 A

E - mail : ***@daniel.hr

Ovdje pogledaj sto sve nudimo: www.daniel.hr
mobitel:091/4611921
D3nis
2011-09-02 21:03:33 UTC
I na tom DVDu bude pisalo to da postam tocno istu stvar kao i ti sad
godzilla
2011-09-02 22:09:51 UTC
ne...pise da si nabijes taj dvd u dupe
RazorX
2011-10-17 20:11:42 UTC
Meni treba DVD gdi je objasnjeno kako utjerat nedobivene plaæe! Ima to gdi
objasnjeno?
D3nis
2011-10-19 16:15:59 UTC
Inspekcija rada, alonda ces dobiti otkaz. Stopga prvo daj ivanredni otkaz,
da ti vlasnik potpise da ti je duzan te i te place. Onda na inspekciju rada
pa cekas dal ce bit sta ili ne. Ako ne onda tuzba.

Meni je inspekcija rada uspjela istjerat place al noce za mirovinsko mi niko
ne zna rec preko kog da to tjeram. Kao kad tad ce to morat doc na naplatu pa
ce onda platit
Marko
2011-11-01 20:15:40 UTC
"D3nis" je napisao u poruci interesnoj grupi
[...]
Hm, ja sam uzeo advokata i čovjek je riješio problem za mene. Na svu sreću
advokat mi je
dobar prijatelj, inače bi bilo kuku-lele.

Ukoliko ne griješim, imaš 15 dana od kada ne primiš plaću da reagiraš i da
službeno na adresu
firme dostaviš zahtjev za isplatom zaostalih plaća i doprinosa. Dalje
neznam, ostalo je advokat.
Schnellman
zakaj se zajebavaš prodajom DVD-a ak si postao milijunaš?
igor
2011-11-14 14:01:12 UTC
zelim ti da propadnes i nestanes s svojim poluproizvodima koje svercas iz
kine.