Električar
(prestaro za odgovor)
Tomislav H
2011-01-22 20:30:05 UTC
Izvodim sve vrste elektroinstalacija jake i slabe struje, izmjena starih
osigurača i razvodnih ploča, adaptacije starih instalacija, postavljanje
portafona, montaža rasvjete, itd. Izdajemo R1 račun. Obratite se sa
povjerenjem!

098/418-906
Tomislav
s***@gmail.com
2011-01-24 01:09:29 UTC
Post by Tomislav H
Izvodim sve vrste elektroinstalacija jake i slabe struje, izmjena starih
osigura a i razvodnih plo a, adaptacije starih instalacija, postavljanje
portafona, monta a rasvjete, itd. Izdajemo R1 ra un. Obratite se sa
povjerenjem!
098/418-906
Tomislav
Dobro ljudi pa sta neznate citat ?!!!! Sutio sam do sad al ovo je
preslo svaku granicu. Svaki peti post nudi posao drugi svi traže.
Ovdije se NUDI posao !
Bla
2011-01-24 08:38:10 UTC
Post by s***@gmail.com
Post by Tomislav H
[...]
Pa čovjek ti je ponudio da ga angažiraš za posao.