Web stranice pravim, preradujem
(prestaro za odgovor)
bachushka
2006-02-19 20:05:32 UTC
Eto mog posta opet.

Dakle izradujem nove ili preuredujem stare web stranice. HTML, Js, flash
animacije. Dizajn po vasoj zelji ili moj...

Sve se da dogovoriti a sto je najbitnije povoljno je...
trillian
2006-02-20 00:36:09 UTC
Post by bachushka
Eto mog posta opet.
Dakle izradujem nove ili preuredujem stare web stranice. HTML, Js, flash
animacije. Dizajn po vasoj zelji ili moj...
Sve se da dogovoriti a sto je najbitnije povoljno je...
pa do kada ces spamirati hrpu grupa sa svojim oglasima?!
pa stvarno te treba na abuse..
Josip Lazic
2006-02-19 20:14:53 UTC
Post by bachushka
Eto mog posta opet.
Dakle izradujem nove ili preuredujem stare web stranice. HTML, Js, flash
animacije. Dizajn po vasoj zelji ili moj...
Sve se da dogovoriti a sto je najbitnije povoljno je...
Na početku si čak bio i zabavan, sad već polagano spamaš.
Don't look now, but there is a multi-legged creature on your shoulder.
bachushka
2006-02-20 10:09:11 UTC
Pa veca je vjerojatnost da ce netko procitati ako ostavim na vise grupa.
Ostavio sam na poslovne i na osijek i SB, jer neki ljudi recimo ne citaju
grupe ponuda posao i potraznja posao. Ovako ce i oni procitati u tim
gradovima.

Kao ovo nije kulturno a pljuvanje po mom prvom postu kao je. Bas ste mi
kultura i pol. Balkan da balkan.
freak
trillian
2006-02-21 14:54:14 UTC
Post by bachushka
[...]
pa jel ti jos do sada nije palo na pamet da vecina ljudi na newsima i
sama zna napraviti takve jednostavne web stranice koje ti pokusavas
reklamirati?

moje je iskustvo, da ako ljudi znaju citati newse, da vjerovatno ili
sami znaju takvu banalnu stvar kao sto je napraviti jednostavnu web
stranicu, ili imaju nekoga tko im je pokazao kak se newsi koriste, a taj
netko ce im i napraviti neku jednostavnu web stranicu kakvu ti nudis...

vjerovatno te zato netko abuse-ao... reklamiras nesto sto ovdje i nema
bas nekih "kupaca"... drugim rijecima, nemoguce je da na newsima
pronadjes nekoga tko ce biti zainteresiran za tvoj oglas...

daj oglas u neki tiskani oglasnik, pa cekaj naivce da te nazovu...
Vedran Vuleta
Jel se moŸe negdje vidjeti tvoj portfolio?
barefooted
2006-02-20 15:15:47 UTC
A stvarno ste vi ljudi, pederi, pa nek covjek radi besplatno!
Ocito je kvalitetan, ali mu se iz hira ne da naplacivati.
Ajd, bachuska, ako se pocnes baviti trgovinom bicikala, ja bih jedan od
6000-8000 kn, brdski, besplatno.
Da imam za Sljeme.
freak
Da imam za Sljeme.
barefooted
2006-02-20 20:02:53 UTC
Ma slazem se, samo malo ironiziram..
reply2
2006-02-20 23:18:08 UTC
Post by barefooted
Ma slazem se, samo malo ironiziram..
Ne, ti pisas po ljudima dok ti neko ne odsjece tu stvarcicu koja te baca
u nesvjest :)
barefooted
2006-02-21 07:30:30 UTC
hehe, idi pa se dildaj
reply2
2006-02-21 10:45:55 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Ne, ti pisas po ljudima dok ti neko ne odsjece tu stvarcicu koja te
baca u nesvjest :)
hehe, idi pa se dildaj
He he, ne zelim biti poput tebe pa si dildonju pospremi tamo gdje si ga
i stavljas ;-)
bachuska
2006-02-21 11:14:31 UTC
i sad vi meni recite da se na newsima po novom ne vrijeða. Pa jedan odgovor
od svih vrijedi, drugo sve je va¹e prepucanje vrijeðanjem. Pa zato i jesam
postao vi¹e puta, jer vi koji ste pisali gluposti niste bili za taj post, pa
sam se nadao da æe netko drugi proèitati kojeg æe to i zanimati

A onda ste me bacili na abuse.
stavljas ;-)
370HSSV
2006-02-21 11:18:15 UTC
Post by bachuska
A onda ste me bacili na abuse.
an onda je svizac zamotao cokoladuuuuuu :)
barefooted
2006-02-21 13:39:34 UTC
a macku je ubila znatizelja
reply2
2006-02-22 12:36:35 UTC
Post by bachuska
A onda ste me bacili na abuse.
Rekao sam ti vec da si ovako upoznao bolje domaceg covjeka sto te ne
treba nest posebno
uzrujavati jer evolucija iovako i onako mora reci svoje i na ovim
prostorima.
barefooted
2006-02-21 13:40:18 UTC
Post by reply2
He he, ne zelim biti poput tebe pa si dildonju pospremi tamo gdje si ga
i stavljas ;-)
hehe, bolje mi je ovakva zajebantska spika, nego da mi pricas o nekom
odgoju.
reply2
2006-02-22 12:34:16 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
He he, ne zelim biti poput tebe pa si dildonju pospremi tamo gdje si
ga i stavljas ;-)
hehe, bolje mi je ovakva zajebantska spika, nego da mi pricas o nekom
odgoju.
No frks, vidim da te uveseljava spika koja sadrzi priproste elemente i
pederski pribor ;-)
barefooted
2006-02-22 13:01:33 UTC
Post by reply2
No frks, vidim da te uveseljava spika koja sadrzi priproste elemente i
pederski pribor ;-)
Super, jel onako djelujes kao ocvali profa koji dijeli lekcije o
stvarima koje nikad nije pokusao.
Ovako je bolje ;)
reply2
2006-02-25 10:35:44 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Ako ti je super mozemo nastaviti. Taj profil ocvalog profe je ionako
tvoja sudbina ako nastavis
masturbirati pred kompom i zabijati si dilda :-)
Ne znam zasto bi pokusavao ciniti stvari koje cine osobe poput tebe, zar
ne vidis na sta licis i kako se
izrazavas? Ali to je za tebe bolje :-D
barefooted
2006-02-25 23:23:18 UTC
decko, ajde oladi...
reply2
2006-02-26 01:49:52 UTC
Post by barefooted
decko, ajde oladi...
skuliraj se i shvati da nisi sam na ovom planetu kao sto su ti roditelji
vjerovatno rekli
pa ces bezbolnije prozivjeti svoj 'rok trajanja'.
Netko je ostecen pri porodu a netko bahato-priprosto odgojen. Ne znam
sto je tebi ali
ocito je da ne pazis kako se izrazavas.
barefooted
2006-02-26 09:41:34 UTC
decko, ajde oladi...
barefooted
2006-02-26 09:44:47 UTC
Post by reply2
ocito je da ne pazis kako se izrazavas.
"Oprostite, gospodine profesore, vi ste tako fini, prava becka skola,
sigurno pljescete u Lisinskom izmedju stavaka ;)"

.
.

decko, ajde oladi...
reply2
2006-02-26 13:11:36 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Plitkoumno si uporan u nastojanju da nekome zaljepis stvari koje ti se u
zivotu dogadjaju, samo nastavi.
Poceo si prvi u komunikaciji maloumno prostaciti i sad bi kao htio biti
ok lik? Zaboravi jer nisu ljudi
oko tebe glupi kao sto smatras sto ti vjerujem stvara dosta problema u
zivotu a to se vidi iz tvojih
jadnih pokusaja da nekoga zablatis sa beckom skolom i Lisinskim cega je
tvoja obitelj izgleda prepuna.
To sto pokusavas nakon svojih jadnih istupa se u stvarnosti ne pika vec
samo u tvojoj zelenoj glavici.
I zasluzio si puno smajlija :-D :-D :-D :-D .................i.j.p.s. (i
jos puno smajlija :-) )
barefooted
2006-02-26 13:46:47 UTC
mir, lezi.

....decko, ajde oladi... ;)
reply2
2006-02-26 18:57:42 UTC
Post by barefooted
mir, lezi.
....decko, ajde oladi... ;)
Nek ti legne taj 'decko' s kojim se dildas pa se obadvojica umirite ako
vec nemas curu i ne znas bit
niti 5% kulturan. Razmisljaj za ubuduce ako ne zelis nepotrebne
glavobolje, sta da ti se jos kaze kad
malo toga razumijes....
barefooted
2006-02-26 21:40:47 UTC
mir..
barefooted
2006-02-26 21:43:29 UTC
miran!
reply2
2006-02-27 13:27:24 UTC
Post by barefooted
miran!
To ce ti prolazit ako budes imao svoju djecu, a do tada
to pricaj svom decku u izabranom ljubavnom polozaju :-D
A da si pametan to bi ponekad primjenio i na sebi zbog okoline u kojoj
zivis.
barefooted
2006-02-27 13:51:22 UTC
vise piva, manje pjene.
reply2
2006-02-28 03:13:58 UTC
Post by barefooted
vise piva, manje pjene.
He he kad bi to primjenio na sebi ne bi ni bili ovdje gdje smo sada ;-)
barefooted
2006-02-28 09:21:58 UTC
A gdje smo, tatice?
reply2
2006-02-28 16:07:12 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
He he kad bi to primjenio na sebi ne bi ni bili ovdje gdje smo sada ;-)
A gdje smo, tatice?
Tu smo gdje se vidi da u tebi zivi nekakav tatica i profa i ko zna kakvi
jos nedojebani starceki :-D
Ajd bar ce grupa dobit na postovima ;-)
barefooted
2006-02-28 17:09:36 UTC
ljubi te tajo u oko.
reply2
2006-03-01 03:18:11 UTC
Post by barefooted
ljubi te tajo u oko.
:-D :-D sta ti je to tajo radio dok si bio mali?
barefooted
2006-03-01 07:48:05 UTC
Post by reply2
:-D :-D sta ti je to tajo radio dok si bio mali?
Nista od onog sto bi tizelio da se tebi radi.

debilcic.
reply2
2006-03-02 01:30:35 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
:-D :-D sta ti je to tajo radio dok si bio mali?
Nista od onog sto bi tizelio da se tebi radi.
debilcic.
He, he gube se zivci polako a?
mentalni kriplic...
barefooted
2006-03-02 08:29:08 UTC
Ded se dildni ;)
reply2
2006-03-02 15:42:27 UTC
Post by barefooted
Ded se dildni ;)
To smo vec raspravili i vec sam ti rekao da ne prihvacam pederske ponude
i savjete ;-)
Pitaj bolje tatu da mu podudas dok se covjek tusira :-D
barefooted
Ne sudi druge po sebi.
reply2
2006-03-03 02:43:20 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Post by barefooted
[...]
Ne sudim po sebi vec citam sto pises i po tome sudim, nisi znao da se i
to moze?
Samo ti dudlaj i ne sekiraj se :-)
barefooted
2006-03-03 14:59:56 UTC
...decko, ajde oladi...
reply2
2006-03-05 03:39:36 UTC
Post by barefooted
...decko, ajde oladi...
oladi se jer si pregrijan zbog nekakvih frustracija..
barefooted
2006-03-05 10:02:04 UTC
... aj sad malo o starackom odgoju...
reply2
2006-03-08 19:41:19 UTC
Nepotrebno jer si nazalost pun toga starackog smeca, jednostavno to si ti!
barefooted
2006-03-09 00:53:10 UTC
A da? Pusa ;)
reply2
2006-03-09 08:32:35 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Post by barefooted
... aj sad malo o starackom odgoju...
Nepotrebno jer si nazalost pun toga starackog smeca, jednostavno to si ti!
A da? Pusa ;)
Puse ces dobit kod svog tate kao i obicno, ja ti mogu dati jednu klempu
'krompiracu' :-)
barefooted
2006-03-09 10:09:43 UTC
odi u bastu pa pocuclaj patlidzan ... i oladi.
reply2
2006-03-09 11:34:50 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Puse ces dobit kod svog tate kao i obicno, ja ti mogu dati jednu
klempu 'krompiracu' :-)
odi u bastu pa pocuclaj patlidzan ... i oladi.
Jel mali kad mislis prestat pravit se vazan :-D
Reklo bi se kad budes vidio mindzu uzivo :-D
reply2
2006-03-09 12:05:44 UTC
Post by barefooted
odi u bastu pa
Daj mali kad si vec tu i dzabalebaris prebroji postove u nasa 2 threada
da se vide statistike, pametniji si i bolje racunas
od mene garant :-D
barefooted
2006-03-09 13:34:14 UTC
Post by reply2
Daj mali kad si vec tu i dzabalebaris prebroji postove u nasa 2 threada
da se vide statistike, pametniji si i bolje racunas
od mene garant :-D
Vidim da imas sklonost iskoristavati tudja znanja besplatno.
Rugala se glista orlu!
reply2
2006-03-10 00:09:08 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Pa dovoljna ti je placa to sto netko uopce gubi vrijeme s tobom ;-)
Prebrojat postove brzzooo!! Bem ti misa frustriranog!!
barefooted
2006-03-10 09:37:11 UTC
c uclaj
reply2
2006-03-11 05:04:13 UTC
Post by barefooted
c uclaj
Necu te ometati u daljnjem cuclanju :-)
Ne znas ni postove prebrojati..ccc
barefooted
2006-03-11 12:43:38 UTC
decko, ajde oladi
reply2
2006-03-12 02:24:38 UTC
Post by barefooted
decko, ajde oladi
Decko ajd prebroji postove
barefooted
2006-03-12 07:57:28 UTC
idi prema hridi
cuclaj dika, pa se baci, prika...
reply2
2006-03-13 04:03:43 UTC
Post by barefooted
idi prema hridi
cuclaj dika, pa se baci, prika...
Izljepi lice selotejpom da ti iz pristica ne curi gnoj i cuclaj na miru
kome hoces :-D
barefooted
2006-03-17 13:28:44 UTC
kenj
reply2
2006-03-17 19:52:04 UTC
kenj
zasmrdio si sve oko sebe :-(
barefooted
2006-03-18 13:16:23 UTC
Post by reply2
zasmrdio si sve oko sebe :-(
jesam, tebe sam ispustio iz supka.
reply2
2006-03-19 07:22:07 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
zasmrdio si sve oko sebe :-(
jesam, tebe sam ispustio iz supka.
He he mozda si samo otvorio usta pa se to zato toliko osjeti po govnima,
a iz supka si si mogao
ispustiti samo svoju nezrelu osobu koja btw isto smrdi kao izmet...
barefooted
2006-03-19 22:30:18 UTC
Post by reply2
He he mozda si samo otvorio usta pa se to zato toliko osjeti po govnima,
a iz supka si si mogao
ispustiti samo svoju nezrelu osobu koja btw isto smrdi kao izmet...
UCL
AJ
reply2
Mali vidi se da si se usro od ponavljanja, garant si zelen po mozgicu :-)
barefooted
Mali ti je znas vec gdje, zato i jesi tako isfrustrisan.
reply2
2006-03-20 22:39:37 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Mali vidi se da si se usro od ponavljanja, garant si zelen po mozgicu :-)
Mali ti je znas vec gdje, zato i jesi tako isfrustrisan.
Pa mali si ti, zato i jesi tako ultra frustriran a moj 'mali' je dost
veliki, toliko veliki
da bi na suncu mogao napraviti sjenu sa dovoljno hlada za tebe i obitelj
:-D
E jesmo nasibali postova, jos malo i presisat cemo likove sa kupnjom i
prodajom na grupi :-)
Dokle cemo, sta mislis a? Jedan od nas dvojice bi lako mogao odustat ali ko?
barefooted
pametniji propusta ;)
reply2
2006-03-21 06:58:38 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
I hoces li ti biti taj pametniji koji propusta?
Ili ga samo propusti, ne moras bit bas pametan za to ;-)
barefooted
2006-03-21 08:23:57 UTC
Post by reply2
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Iz nosa mi curi smrklja
pa u tvojim ustima krklja
reply2
2006-03-21 22:18:09 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Ako ti iz nosa curi onda ti ta smrklja zavrsi u ustima logicno je, jesi
ti cuo za maramice :-)
barefooted
2006-03-22 07:53:49 UTC
a sad malo o starackom odgoju:
reply2
2006-03-22 12:53:17 UTC
Post by reply2
Ako ti iz nosa curi onda ti ta smrklja zavrsi u ustima logicno je,
jesi ti cuo za maramice :-)
Poucavas se ti i dalje za starceka a :-D
Kao ti nisi pun tih starackih neugodnih osobina vec su drugi....he he
plitak si starcic :-)
barefooted
2006-03-22 16:09:14 UTC
lizi krastavac supkom
reply2
2006-03-23 01:29:10 UTC
Post by barefooted
lizi krastavac supkom
A babe ti jadne sta ti sve radis...
barefooted
2006-03-23 07:00:42 UTC
razgovaram sa dudodudom
reply2
2006-03-23 11:41:58 UTC
tako su ti tepali kad si bio mali :-D
barefooted
2006-03-23 14:25:11 UTC
Post by reply2
Post by barefooted
razgovaram sa dudodudom
tako su ti tepali kad si bio mali :-D
pa jesu, dudodud
a tebi su govorili dudoUD
hehehe
reply2
2006-03-24 07:18:52 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Post by barefooted
razgovaram sa dudodudom
tako su ti tepali kad si bio mali :-D
pa jesu, dudodud
a tebi su govorili dudoUD
hehehe
Reklo bi se da si dosta toga pretrpio kao mali :-)
A sad si gosp. Dudoudic udavic :-D
barefooted
2006-03-24 11:40:12 UTC
a ti si gospodin starmali kreten
reply2
2006-03-25 04:35:47 UTC
star si mali ali nisi kreten ti si pametan za svoju mamu :-)
barefooted
2006-03-25 07:54:09 UTC
a za tvoju sam jos i vise :)
reply2
2006-03-25 15:16:58 UTC
he he ako si bio s njom onda i jesi :-D
barefooted
2006-03-25 18:29:56 UTC
LOL!
reply2
LOL da, citaj sto pise he he
barefooted
2006-03-26 08:05:36 UTC
Post by reply2
LOL da, citaj sto pise he he
smatras se pozvanim da nekome sdijelis savjete, a glup si ko cuskija,
cim se toliko pjenis.
Odoh ja!
Glupane.
reply2
2006-03-26 17:22:28 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
LOL da, citaj sto pise he he
smatras se pozvanim da nekome sdijelis savjete, a glup si ko cuskija,
cim se toliko pjenis.
Odoh ja!
Glupane.
ti se od pjene vise ni ne vidis kolko si zapjenio a kao pametan si ;-)
Sretan put moroncec!
barefooted
2006-03-30 21:28:02 UTC
Dudaj motornu pilu!
reply2
2006-03-30 22:39:15 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
ti se od pjene vise ni ne vidis kolko si zapjenio a kao pametan si ;-)
Sretan put moroncec!
Dudaj motornu pilu!
I sa pilom se samozadovoljavas? :-D
Vozi odavde poremeceni pristavi stvore sta vise hoces ovdje? Pokazao si
da si neki plitkoumni mamin pedercic
koji ima nastrane potrebe i nizak iq pa se pridruzi sebi slicnima i uzivaj!
Ti mislis dozivotno odgovarati na postove? :-D
Samo izvoli :-D
barefooted
2006-03-31 06:48:15 UTC
Post by reply2
[...]
Ma, ti si taaaako pametni da je to nevjerojatno.
Ajde se sad malo naguzi prema cudovistu koje ti lezi pod krevetom....
Mozes me smatrati cime zelis, ako sam ja glup, onda si i ti isto, jer se
kacis toliko na moje postove, koliko i ja na tvoje.
Toliko si drobio o nekakvom socijalizmu, globalizaciji, starackom umu i
takvim glupostima, da vidim da si samo obican jalni ograniceni,
isfrustrirani, hrvatski gnojni prisht!
reply2
2006-04-02 13:28:39 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
[...]
Vidi malecki...pedercicu....
Izrazavas se primitivno-prostacki ocekujuci pljesak od okoline a dobijas
bas suprotno sto te i drzi u takvom
nerazvijenom stanju na tvoju zalost i zalost okoline u kojoj boravis.
Reci ljudima ruznu rijec i dobit ces je nazad jer
tebi i pripada. Tvoje stanje uma kreira tvoju realnost i time podsvjesno
pomazes povecanju broja kretenastog dijela stanovnistva
koje opet zbog svoje nesvjesti svaki novi dan radja nove probleme
umjesto nesto bolje utemeljeno na razumu i svjesti.
Pitaj roditelje gdje su pogrijesili u tvom odgoju ili si sam o tome
razmisli na miru i uzivaj.
Da, i ne zaboravi si kupiti losion protiv pristica!
barefooted
2006-04-02 20:26:47 UTC
A ti ga kupujes pa si onazujes cmar, pardon, facu?
reply2
2006-04-03 03:47:52 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Da, i ne zaboravi si kupiti losion protiv pristica!
A ti ga kupujes pa si onazujes cmar, pardon, facu?
ej dosadnjakovicu....pun si usranih ideja i gnojnih pristica...trebas
se rjesiti
i jednih i drugih da bi licio na nesto pa prioni laganini na posao ;-)
barefooted
2006-04-03 06:27:17 UTC
Probuseni kurtonu.
reply2
2006-04-03 15:21:30 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
ej dosadnjakovicu....pun si usranih ideja i gnojnih
pristica...trebas se rjesiti
i jednih i drugih da bi licio na nesto pa prioni laganini na posao ;-)
Probuseni kurtonu.
Reklo bi se da ti je tata jebal mamu pa mu se kurton probusil sto bi
objasnilo tvoje zapusteno stanje uma...
Kupi si neke knjige za pocetak ;-)
barefooted
2006-04-04 06:23:32 UTC
Post by reply2
Reklo bi se da ti je tata jebal mamu pa mu se kurton probusil sto bi
objasnilo tvoje zapusteno stanje uma...
Kupi si neke knjige za pocetak ;-)
ah, da? npr, koje?
da vidim sta to ti citas...
reply2
2006-04-04 17:48:57 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Reklo bi se da ti je tata jebal mamu pa mu se kurton probusil sto bi
objasnilo tvoje zapusteno stanje uma...
Kupi si neke knjige za pocetak ;-)
ah, da? npr, koje?
da vidim sta to ti citas...
Ako ni to ne znas sam nemoj ni kretati put knjiznice vec se dildaj kod
kuce i razvijaj u jos vecu pedercinu
barefooted
2006-04-05 12:39:03 UTC
zasto si tako pun bijesa i mrznje?
reply2
2006-04-06 04:20:09 UTC
Post by barefooted
Post by reply2
Ako ni to ne znas sam nemoj ni kretati put knjiznice vec se dildaj
kod kuce i razvijaj u jos vecu pedercinu
zasto si tako pun bijesa i mrznje?
To pitaj sebe i pogledaj koliko smo postova nagurali jer se ne das
otkacit i stalno nesto vrijedjas, dokad
planiras serendat ovdje?