Natječaj za izradu table poduzeća sa sljedećim spec. do Papinog dolaska
(prestaro za odgovor)
Micikl
2011-05-23 16:46:45 UTC
Uz firmu koja je dala svoju ponudu da na krom tabli otisne ime firme +
info9rmacije koje su po zakonu važne, traže cirka 200-250, naviše
ovisno o zahtjevnosti, s time da imaju najbolju opremu iskustvo...

Sliku imena firme možete dobiti u dokumentaciji koju prilažem, nema
puno uvjeta, možete biti i malo dete,
bitno je da date proizvoljnu viziju imidža kompanije za koju se radi
tabla, a kompanija je moja.

ugovor o djelu ili ugovor o honoraru, ili preko firme Vašeg Tate ili
drugašije ako je to moguće sporvesti u dijelo, bitno je da je legalno,
i da uračunate materijal ili improvizirate.

dimenzije i ostale informacije na e-mail: ***@email.com

u zagrebu sam.

može se i napisati neki ugovor unaprijed kojem bi na natječaju
osiguralo Vaše intelektualno vlasništvo da se obranite ;)

pozz,
Teleport
2011-05-24 07:51:18 UTC
Post by Micikl
[...]
Ajde ponovo ali da svi razumiju.
www.teleport.hr
Micikl
2011-05-24 22:25:18 UTC
Uglavnom radi se o izradi table za firmu, i rok prijave je do
28.05.2011.

lp
Micikl
2011-05-28 19:23:48 UTC
Post by Micikl
Uglavnom radi se o izradi table za firmu, i rok prijave je do
28.05.2011.
lp
za informaciju, cijena od 200-350kn mi paše. Bitno mi je da se
napravi. s obzirom da moram tražiti nekog tko bi mi to napravio, nemam
šta dalje reć. Naći ću nekog tko je snalažljiv. Natječaj završen u
00:00h..

lp