Nudim jednostavan posao preko interneta, dnevna isplata
(prestaro za odgovor)
DizajnerProgram
2014-03-15 17:57:30 UTC
Radi se o ureðivanju web 2 portala - ne treba nikakvo informatièki i znanje
ni znanje web dizajna, ako znate poslati mail, guglati i fejsati moŸete i
ovo znati...

Dakle treba upisati tekst koji ne treba imati neku posebnu kvalitetu, dodati
sliku i jo¹ par klikova i to je sve....

Detalje vam objasnim na private.

Trebam:

1. za jedan portal za koji je obavezno solidno znanje engleskog jezika.
Ovdje bi trebalo napisati opis filma u nekoliko reèenica. Toga ima na
internetu, pa treba samo malo prepraviti tuði opis. Toèno prepisivanje ili
copy paste tuðih tekstova NE DOLAZI u obzir, tekst mora biti unikatni -
autorski, kvaliteta manje bitna, OK je ako i ne vladate savr¹eno
engleskim....

2. za jedan portal za koji je obavezno solidno znanje hrvatskog jezika.
Ovdje ne treba znati engleski mada bi osnove dobro do¹le....
Slièan posao, treba ubacivati sadrŸaj na portal...

S obzirom da na internetu ima raznih muljatora, nudim za poèetak dnevnu
isplatu, da se ne morate bojati da æu vas izveslati.

Poslije se moŸemo dogovoriti za tjednu isplatu, da se ne gnjavimo i ja i vi
toliko....

Posla ima neogranièeno, moŸete raditi koliko god Ÿelite, cijeli Ÿivot
dooooobroooo Ÿivjeti od ovog , moŸete angaŸirati i nekog iz familije,
rodbine itditditd...

Evo ja sam Ÿivi dokaz da se od ovog moŸe tako dobro Ÿivjeti da si mogu
priu¹titi da nekog plaæam da radi umjesto mene...
S vremenom moŸete i vi doæi do mog nivoa, pa plaæati nekog da radi umjesto
vas a vi da uŸivate....

Zainteresirani molim da mi se jave na private.
Molim napisati odakle ste, koliko ste stari, da li imate kakvih iskustva na
sliènim poslovima (nije potrebno imati, samo pitam), svoj e-mail i koliko
vremena imate radnim danom raspoloŸivo (pon-pet) a koliko subotom i
nedjeljom...
Ovo su minimalne informacije koje traŸim od vas, a moŸete napisati i ne¹to
vi¹e o sebi...

Isplata moguæa na tekuæi, cash uz kavicu ako stanujete blizu, po¹tanskom
uplatnicom, u kuverti, western union itditditd...

Moim samo ozbiljne kandidate da se jave.

Hvala...
j***@gmail.com
2014-04-06 16:37:24 UTC
Radi se o uređivanju web 2 portala - ne treba nikakvo informatički i znanje
ni znanje web dizajna, ako znate poslati mail, guglati i fejsati moľete i
ovo znati...
Dakle treba upisati tekst koji ne treba imati neku posebnu kvalitetu, dodati
sliku i joą par klikova i to je sve....
Dobar dan,
ja sam iz Srbije- Beograda i bila bih zaineresovan za Vasu ponudu za posao
pozdrav
Jovanka
Detalje vam objasnim na private.
1. za jedan portal za koji je obavezno solidno znanje engleskog jezika.
Ovdje bi trebalo napisati opis filma u nekoliko rečenica. Toga ima na
internetu, pa treba samo malo prepraviti tuđi opis. Točno prepisivanje ili
copy paste tuđih tekstova NE DOLAZI u obzir, tekst mora biti unikatni -
autorski, kvaliteta manje bitna, OK je ako i ne vladate savrąeno
engleskim....
2. za jedan portal za koji je obavezno solidno znanje hrvatskog jezika.
Ovdje ne treba znati engleski mada bi osnove dobro doąle....
Sličan posao, treba ubacivati sadrľaj na portal...
S obzirom da na internetu ima raznih muljatora, nudim za početak dnevnu
isplatu, da se ne morate bojati da ću vas izveslati.
Poslije se moľemo dogovoriti za tjednu isplatu, da se ne gnjavimo i ja i vi
toliko....
Posla ima neograničeno, moľete raditi koliko god ľelite, cijeli ľivot
dooooobroooo ľivjeti od ovog , moľete angaľirati i nekog iz familije,
rodbine itditditd...
Evo ja sam ľivi dokaz da se od ovog moľe tako dobro ľivjeti da si mogu
priuątiti da nekog plaćam da radi umjesto mene...
S vremenom moľete i vi doći do mog nivoa, pa plaćati nekog da radi umjesto
vas a vi da uľivate....
Zainteresirani molim da mi se jave na private.
Molim napisati odakle ste, koliko ste stari, da li imate kakvih iskustva na
sličnim poslovima (nije potrebno imati, samo pitam), svoj e-mail i koliko
vremena imate radnim danom raspoloľivo (pon-pet) a koliko subotom i
nedjeljom...
Ovo su minimalne informacije koje traľim od vas, a moľete napisati i neąto
viąe o sebi...
Isplata moguća na tekući, cash uz kavicu ako stanujete blizu, poątanskom
Hvala...
r***@gmail.com
2014-08-18 16:37:27 UTC
Pozdrav iz Zagreba. Recite, mogu li i ja raditi posao koji nudite i kako toćno!? Imam 32 godine i trenutno radim samo povremeno kao parketar ili dostavljać. Imam pristup internetu, komp, sve šta mi treba. Prije 7-8 godona sam pisao kritike za filmove, ali nisam dobio nikakav novac za to. Za neku SAD stranicu. Možete li meni isto dat priliku!? lijep pozdrav i svako dobro
m***@gmail.com
2016-10-17 09:57:42 UTC
Iz nekog razloga Vas ne mogu kontaktirati, molim da se javite zelim poceti raditi cim prije ako jos uvijek nudite posao. Hvala, srdacan pozdrav.
Nikolaj Lazic
2016-10-17 16:21:07 UTC
Mozda na prvo pogledas datum kad je covjek poslao post na koji odgovaras.
l***@gmail.com
Da li je oglas jos uvek aktuelan?
w***@gmail.com
2014-09-02 17:21:51 UTC
[...]
Pozdrav,

vrijedi li oglas još uvijek? Ako vrijedi slobodno me kontaktirate na mail:
***@gmail.com.
Za početak: trenutno nezaposlen, hrvatska, računalno pismen.

Hvala i nadam se kontaktu!
l***@gmail.com
Zovem se Lucija. Dolazim iz Zadra. imam 23 godine i po struci sam inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije. Zainteresirana sam za posao koji nudite , te me možete kontaktirati putem maila :***@gmail.com
m***@gmail.com
2015-01-15 10:39:55 UTC

Ako je još uvijek aktivan oglas, molim da mi se javite na mail ***@gmail.com

LP
m***@googlemail.com
2015-01-16 14:12:10 UTC
[...]

Zainteresiran sam za rad kako je i opisano u postu. Imam iskustva rada u
Americi tako da jako dobro vladam engleskim i u govoru i u pismu. Budite
slobodni javiti mi se povratno za daljnje dogovore.

Unaprijed hvala.

Srdačan pozdrav.
j***@gmail.com
2015-01-18 17:03:09 UTC
poštovana /ni,
zanima me dali je ponuđeni posao još uvijek aktivan?
s***@gmail.com
2015-01-30 21:01:00 UTC
[...]
Zovem se Snježana, iz Bjelovara sam (RH) i imam 45 godina. Trenutačno sam
nezaposlena (inače sam upravni pravnik po struci), dakle posao mogu raditi
7 ili 8 sati dnevno, bez subote i nedjelje (ako je potrebito raditi i
te dane, spremna sam pristati uz dobru novčanu motivaciju :D). Sličnih
iskustava nemam. S vremena na vrijeme pišem za jedan portal. Dakle, mogu
sastaviti nekoliko suvislih rečenica. :) Solidno baratam engleskim jezikom
u govoru i pismu, pa mi je svejedno kojih bi posao od navedenih radila.
Naravno, ako mogu sama birati, priklonila bih se onom bolje plaćenom.
Toliko za sada. Za detalje, mi se možete javiti na gornji mail (***@gmail.com).
Zahvaljujem na utrošenom vremenu i srdačno Vas pozdravljam!
S poštovanjem,

Snježana M.
w***@gmail.com
2015-02-04 10:31:25 UTC
[...]

zanima me da li je ponuda još uvijek aktivna?
Može kontakt na mail: ***@gmail.com
Hvala puno!
Pozdrav!
x***@gmail.com
2015-02-09 16:19:19 UTC
jel ovo još uvijek aktivno? zainteresirana sam. s tim da znam raditi i web dizajn :)

***@gmail.com, zagreb
p***@gmail.com
je li ovo još aktualno? ozbiljan sam kandidat..
d***@gmail.com
ako je ponuda aktivna kontakt na mail ***@gmail.com
jelentoos@yahoo.com
2015-05-21 17:22:42 UTC
Pozdrav
I ja sam zainteresovana da probam. Kontaktirajte me. Iz Beograda, imam 8 sati svakog dana.
z***@gmail.com
Zanima me ovaj posao kako da se registrujem?
p***@gmail.com
da li je oglas još aktivan??
m***@gmail.com
Postovani zanima me ovaj posao pa bi voljela da mi se javite ako je jos aktivno
t***@gmail.com
2015-08-26 18:56:43 UTC
Postovani,

Interesuje me da li je ovaj oglas jos uvek aktuelan i da li mogu dobiti detaljnije informacije o zaradi.

Hvala unapred
v***@gmail.com
Ako je jos uvijek slobodno javite se na mail
l***@gmail.com
Zdravo!Hocu da radim.Odmah se ukljucujem.Iz Srbije sam.Koji je prvi korak?Kontaktirajte me na ***@gmail.com
v***@gmail.com
Pozdrav. Javljam se iz Hrvatske, zainteresirana sam za ovaj posao, Violeta
a***@gmail.com
Hvala...
a***@gmail.com
Hvala...
a***@gmail.com
2016-04-27 15:55:34 UTC
zainteresirana ako je još aktuelno. ***@gmail.com
a***@gmail.com
2016-04-27 16:29:44 UTC
zainteresirana ako je još aktuelno ***@gmail.com
a***@gmail.com
2016-04-27 16:36:03 UTC
zainteresirana ako je još aktuelno ***@gmail.com
b***@gmail.com
2016-08-24 15:23:40 UTC
Iz Zagreba sam i zanima me ovo sto je u oglasu. Moze li se i kako poceti ? Hvala
Nikolaj Lazic
2016-08-25 00:37:02 UTC
Za pocetak pogledaj datum tog oglasa na koji se javljas.
a***@gmail.com
2017-03-13 15:49:39 UTC
Da li je oglas jos uvek aktuelan? Ako jeste, molim Vas da mi se javite.
Hvala unapred.
Nikolaj Lazic
2017-03-13 16:07:51 UTC
Bilo bi jednostavnije da si pogledao datum oglasa na koji odgovaras...
m***@gmail.com
2017-09-12 12:08:35 UTC
Poštovani,
zainteresirana sam za ponuđeni posao. Zovem se Mateja, živim u Sesvetama, imam 30 godina. Završila sam Upravnu i birotehničku školu. Engleski jezik govorim vrlo dobro. Momentalno sam nezaposlena pa imam dosta vremena preko tjedna.

Nadam se pozitivnom odgovoru s Vaše strane.

Srdačan pozdrav!

Mateja Inić
Nikolaj Lazic
2017-09-12 20:59:53 UTC
Post by m***@gmail.com
[...]
Postovana Mateja, pogledaj datum posta na koji odgovaras... a onda malo
razmisli.
z***@gmail.com
2018-06-25 15:24:28 UTC
Da li je jos aktualan oglas ? Zanima me angazovanje? pozdav ana